فایل آموزش سئو

فایل آموزش سئو


فایل آموزش سئو اهمیت سئو یا بهینه سازی سایت از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند و اهمیت بهینه سازی (سئو) جایی به اوج خود میرسد که اکثر مردم فقط به صفحه ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که وب سایت شما در صفحه ی اول نتایج جستجو قرار گیرد که به همین دلیل کسب رتبه های بالا آرزوی هر دارنده وب سایتی است که آگاهانه گامی در دنیای مجازی وب می گذارد.

در برخی موارد صاحبان وب سایت ها و کسب و کارهای مختلف نمی دانند که جهت بهینه سازی وب سابت برای موتورهای جستجو و قرار گرفتن در موقعیت های بالای صفحه نتایج و یا بعبارتی دیگر جهت افزایش رتبه خود را از کجا شروع کنند و یا چه استراتژی را دنبال نمایند. از آنجا که به عملیات و تکنیک هایی که بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو و به منظور بهبود عملکرد وب سایت در جهت کسب رتبه اول و جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام می گیرد، بهینه سازی موتورهای جستجو گفته می شود.

داشتن یک فایل آموزش سئو ۲۰۱۷ کامل و جامع که این مباحث را از پایه و به صورت اصولی و حتی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و در کمترین زمان به شما آموزش دهد از اهمیت بالایی برخوردار است. سئو و بهینه سازی سایت این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند. به عنوان مثال در گوگل، اکثر مردم فقط به صفحه ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.

آیا می دانستید ۹۰ درصد کاربران فقط صفحه اول گوگل را بررسی می کنند؟ آیا میخواهید رتبه ۱ باشید  و ۹۰ درصد بازار مخاطبان را جذب وب سایت خودتان کنید؟

همان گونه که آمارها نشان می دهند موتورهای جستجوگر ابزار مناسبی هستند که خریداران به کمک آنها، کالا یا خدمات موردنیاز خود را می یابند. امروزه تجارت الکترونیک خود را با مسئله رتبه بندی در موتورهای جستجوگر هماهنگ کرده است، زیرا رتبه های بالاتر مستقیماً به فروش بیشتر، تعبیر می شوند. 

فایل آموزش سئو ۲۰۱۷ در هفت قسمت شامل ۴۸ نکته مهم برای بهینه سازی و سئو سایت را مورد بررسی قرار میدهد و تمامی مطالب لازم برای ارتقاء جایگاه سایت در موتورهای جستجو را ارائه میدهد.

 

برای دریافت فایل مذکور روی لینک کلیک کنید     لینک

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *