برای اولین بار، گوگل کاملترین نسخه راهنمایی درجه بندی کیفیت جستجو را منتشر کرد. این راهنما صد و شصت صفحه پر از اطلاعات و علم سئو است. به تازگی گوگل یک فایل PDF صد و شصت صفحه ای در موضوع راه و روش های درجه بندی کیفیت جستجو منتشر کرده است؛ با این هدف که به کسانی که در جایگاه رتبه دهی کیفیت هستند به خوبی نحوه رنک دادن به نتایجی که آزمایش می کنند را یاد بگیرند.
اوایل این هفته نسخه اکتبر این فایل لو رفت همانطور که در سال های ۲۰۰۸، ۲۰۰۱، ۲۰۱۲ و چندین بار دیگر این اتفاق افتاد. گوگل به طور رسمی نسخه کوتاه شده آن را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد اما گویا اکنون تصمیم به انتشار نسخه کامل ۱۶۰ صفحه ای آن گرفته است. آندروود از گوگل اظهار داشت درجه هایی که که کارشناسان می دهند رنک جداگانه سایت را مشخص نمی کند. رنک دهنده ها اساس درجه بندی خود را طبق قوانینی که به آنها داده شده انجام می دهند و این قواعد بر گوگل و آنچه کاربران می خواهند تاثیر می گذارد. آندروود هم چنین اشاره کرد که گوگل این فایل را با به روز رسانی و تغییرات خودش نیز آپدیت می کند.


لینک دانلود فایل

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *