عکس فوق نمایی از وب سایت ترمینال ۵ هیترو لندن است

بودجه بازاریابی سامسونگ فوق العاده خیره کننده است! همه ما این را می دانیم. اما آیا این بودجه تماماً در راه ترمینال شماره ۵ هیترو لندن خرج شد!؟ یک حرکت محسور و دیوانه کننده  البته کاملا خود نمایان کننده از سامسونگ این سازنده بزرگ کره ای.

از ۱۹ می به مدت ۲ هفته سامسونگ اقدام به تبلیغ در هر گوشه و کنار ترمینال نمود. اما بنر ها و صفحات دیجیتال در سرتاسر این ترمینال و حتی وب سایت این شرکت تبلیغات محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۵ است. شما قادر نیستید در این ترمینال نباشید و چیزی از این گوشی نبینید!

حتی نام ساختمان نیز به Terminal Samsung Galaxy S5 تغییر پیدا کرده است و نشان و تبلیغ سامسونگ در ورودی ها و خروجی ها ، گیت ها ، نواحی اخذ چمدان و… دیده می شود. این روشی است که سامسونگ به کمک آن بسیاری از دستگاههای خود را سالانه به فروش می رساند. دیگر سازندگان باید به این کار سامسونگ حسادت کنند!

البته سخنگوی شرکت تغییر نام ترمینال را رد کرده است (بر خلاف ادعای سامسونگ) و سامسونگ تنها با اجاره فضا در قسمت های مختلف از عبارت و جمله Terminal Samsung Galaxy S5 استفاده کرده است! مهلت سامسونگ  برای تبلیغ تا چنذ روز دیگر به پایان می رسد.

 گردآوری: فریده حسینی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *