در اینجا می خواهیم به معرفی و بررسی ۱۷ برنامه آیفون برگزیده سال ۲۰۱۵ بپردازیم :

۱٫ برنامه Nutshell Camera : یک نرم افزار جالب و خلاقانه برای اشتراک گذاری عکس ها می باشد به طوری که کافی است ۳ عکس از محیط اطراف بگیرید و از بین انیمیشن های مختلف نرم افزار برای گذر از یک عکس به عکس دیگر و یا از لیبل های انیمیشنی نرم افزار برای قرار دادن بر روی عکس ها انتخاب کنید . نرم افزار Nutshell Camera عکس های شما را به صورت یک کلیپ ویدیویی بر اساس انتخاب های شما پخش می کند .

لینک دانلود

Nutshell Camera

۲٫ برنامه Enlight : یک نرم افزار قابل اعتماد برای پردازش تصویر می باشد که با مجموعه ای از امکانات برای هر چه بهتر کردن عکس های گرفته شده توسط کاربران در نظر گرفته شده است . قیمت این نرم افزار ۴ دلار می باشد که نرم افزار Enlight استحقاق آن را دارد .

لینک دانلود

Enlight

۳٫ برنامه Weather Nerd : یک نرم افزار اعلام وضعیت آب و هوایی می باشد که با ترکیب اطلاعات گرفته شده از چند منبع آب و هوایی ، یک گزارش قابل اعتماد از وضعیت آب و هوا به کاربران خود می دهد .

لینک دانلود

Weather Nerd

۴٫ برنامه NowThen : یک برنامه جالب برای اشتراک عکس در دنیا می باشد . شما می توانید به گشت و گذار در عکس های گرفته شده در دنیا بر اساس دسته بندی مورد علاقه خود بپردازید .

لینک دانلود

NowThen

۵٫ برنامه Fusion – HDR Camera : یک برنامه دوربین می باشد که با استفاده از ویرایشگر آن می توانید عکس های زیبا خلق کنید .

لینک دانلود

Fusion - HDR Camera

۶٫ برنامه Carbo: یک برنامه یادداشت برداری است که مجبور تان نمی کند قلم و کاغذ را کنار بگذارید بلکه می توانید از یادداشت خود عکس بگیرید و این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی رندر خاص خود نسخه دیجیتالی از یادداشت شما فراهم می کند که می توانید در حافظه گوشی خود آن را ذخیره کنید . همچنین می توانید به ویرایش نوشته خود بپردازید یا به علامت گزاری یا رسم خطوط در آن تغییراتی ایجاد کنید .

لینک دانلود

Carbo

۷٫ برنامه Spark : اگر از برنامه Gmail خود خسته شدید و به دنبال یک نرم افزار جایگزین با عملکردی یکسان می گردید برنامه Spark را امتحان کنید.

لینک دانلود

Spark

۸٫ برنامه Obescura Camera : یک برنامه دوربین که دو هدف را در نظر گرفته است : حداقل و ساده به عبارتی دیگر تمام کنترل های لازم را که به آن نیاز دارید قرار داده است . این برنامه به شما اجازه می دهد به تنظیمات سریع ISO و سرعت شاتر بپردازید و به طور همزمان پیش نمایشی از عکس خود با توجه به تنظیماتی که صورت گرفته است داشته باشید .

لینک دانلود

Obscura Camera

۹٫ برنامه Flyte 2 : یک برنامه جایگزین Twitter می باشد که شما می توانید براحتی به توییت های خود پاسخ دهید و یا آن ها را به علاقه مندی های خود اضافه کنید و در مکالمه شرکت کنید . همچنین می توانید به ایجاد توییت جدید بپردازید و با به صندوق پیام های خود سر بزنید و همچنین به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید .

لینک دانلود

Flyte 2

۱۰٫ برنامه Bricolage : اگر به ویرایش عکس و فیلم علاقه خاصی دارید نرم افزار Bricolage با در اختیار گزاشتن بیش از ۱۰۰ افکت و همچنین ترکیب آنها شما را در خلق تصاویری خاص که مانند فیلم های هالیوودی است کمک می کند . شما با این نرم افزار می توانید بر روی عکس ها و فیلم های خود با گذاشتن افکت های ویژه و همچنین با اتصال انها به یکدیگر به خلق آثار هنری بپردازید .

لینک دانلود

Bricolage

۱۱٫ برنامه Astropad Mini : این نرم افزار برای شما تجربه استفاده از تبلت برای طراحی گرافیکی را پیاده سازی می کند . روش کار به این صورت است که گوشی آیفون خود را به کامپیوتر Mac خود متصل می کنید و با استفاده از این نرم افزار ، کامپیوتر Mac خود را به یک تخته طراحی تبدیل می کنید . این نرم افزار با تمام نرم افزارهای ویرایش گرافیکی Mac و قلم های متنوع مبتنی بر iOS کار می کند .

لینک دانلود

Astropad Mini

۱۲٫ برنامه Grrr for Imgur : وب سایت Imgur یک وب سایت معروف است که مجموعه ای از عکس های سرگرم کننده ، خنده دار و جالب را در خود جای داده است . Grrr نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد به راحتی به گشت و گزار در Imgur بپردازید و عکس های مورد علاقه خود را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید و همچنین به اخرین عکس هایی که تماشا کردید سر بزنید و نظرهایی که در زیر عکس ها قرار دارد را بخوانید .

لینک دانلود

Grrr For Imgur

۱۳٫ برنامه BizyMe : یک برنامه خیلی سریع و آسان برای ثبت کارهایی است که باید انجام دهید . همچنین براحتی می توانید به ویرایش و یا حذف کارهای انجام شده خود در لیست بپردازید .

لینک دانلود

BizyMe

۱۴٫ برنامه !Peng : یک برنامه یاداوری کارهایی است که باید انجام دهید اما بر اساس موقعیت مکانی که در آن قرار می گیرید به عنوان مثال شما باید یک عدد صابون خرید کنید . برنامه را طوری تنظیم می کنید که وقتی به سوپر مارکتی که موردنظرتان است تزدیک شدید به شما هشدار خرید صابون را بدهد .

لینک دانلود

Peng

۱۵٫ برنامه Live Pictures Cam : یک برنامه دوربین می باشد که با استفاده از آن از یک سوژه در حال حرکت عکس می گیرید و این عکس به گالری عکس شما اضافه می شود با این تفاوت که ویژگی Live Photos در عکس شما وجود دارد حتی اگر گوشی شما iPhone 6s نباشد . با نگه داشتن انگشت خود بر روی عکس می بینید که عکس متحرک می شود . لازم به ذکر است که سیستم عامل شما باید iOS 9 به بالا باشد.

لینک دانلود

Live Pictures Cam

۱۶٫ برنامه Swipe Dial : شما می توانید مخاطبینی که با آنها زیاد تماس می گیرید را در این برنامه اضافه کنید . حالا در قسمت Today لیستی که از بالا به پایین باز می شود به مخاطبین اضافه شده برای تماس گرفتن دسترسی سریع دارید .

لینک دانلود

Swipe Dial

۱۷٫ برنامه Pikazo : یک برنامه جالب که به شما اجازه می دهد عکس های خودتان را با تکه های اثری معروف ترکیب کنید . نتیجه کار به گونه ای است که با نگاه کردن به عکس شما این طور تصور می شود که عکس با سبک معروف هنری نقاشی شده است و جلوه ای خاص به عکس شما می دهد .

لینک دانلود

Pikazo

منبع

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *