درباره ما

پس از سالها فعالیت در حوزه های گوناگون (فناوری، مدیریت اجرایی، آموزش، رایانه، کشاورزی و کسب و کار) و برخورد با طیف گسترده از اقشار مردم و مشاهده نیازها و انتظارات مراجعین، راه اندازی یک سایت فراگیر به منظور پوشش بخشی از خواسته ها و ارتباط بهتر با مخاطبین را آغاز کردیم. در این سایت تلاش میکنیم ابعاد مختلف زندگی را با هدف تغییر نگرش و دیدگاه ها و ارائه مطالب مفید و کاربردی مورد توجه قرار داده و از ارتباط بین قسمتهای مختلف در جهت ارتقاء سطح دانش بازدیدکنندگان استفاده کنیم.

پیدایش فروش اینترنتی در جهان پیشینه ۲۱ ساله دارد. از آنجا که در سال ۱۹۹۵ سایت آمازون شروع به کار کرد، و پس از یک سال سایت Ebay و دیگر شرکتها به آن پیوستند. در ایران نیز چند سالی است که شرکتها سعی در جا انداختن این روش فروش را دارند.

در ابتدا خریدار باید از محفوظ ماندن اطلاعات خود کاملا اطمینان یابد. در این زمینه باید یادآور شد که اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، خریدار میتواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.

با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند:

۱- شناسایی مالک فروشگاه یا سایت و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال

۲- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده

۳- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش

۴- واضح بودن روند برگرداندن کالا و داشتن ۲۴ تا ۴۸ ساعت مهلت جهت تست

۵- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران

۶- تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز دولتی

تأیید صلاحیت یک فروشگاه مجازی در ابتدا توسط مؤسسات دولتی صورت می گیرد. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت، مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را بر عهده دارد. اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه های مجازی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به خصوص B2C خواهد بود. به نحوی که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این که سایت ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

گردانندگان این سایت امیدوارند تا بتوانند در آینده نزدیک با جلب نظر مشتریان و همراهان خود، سهم قابل توجهی از این بازار را به خود تخصیص و در جهت حفظ و افزایش آن کوشا باشند. البته دستیابی به این مهم میسر نخواهد شد مگر با استفاده از دیدگاههای سودمند همه شما یاران و شراکت در پویایی و بهبودی هر چه بیشتر اخبار، نوشته ها و کلیه خدمات عرضه شده.

بدون شک نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما خوانندگان و بازدیدکنندگان این سایت در بهبود کیفیت فعالیت وب سایت زمان تغییر موثر می باشد.

حوزه فعالیت سایت زمان تغییر در زمینه گسترش کسب کارهای اینترنتی و حقیقی از طریق:

۱- ارائه جدیدترین راه کارهای مربوط به کسب و کارهای مجازی و حقیقی از طریق تهیه طرح توجیهی و اقتصادی

۲- ارائه خدمات مشاوره، طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی (فروشگاهی، شرکتی، خبری، آموزشی، نیازمندی و…)

۳- ارائه جدیدترین و حرفه ای ترین قالب های راه اندازی سایت ها

۴- ارائه افزونه های کاربردی و تخصصی برای ارتقاء فعالیت سایت های اینترنتی

۵- مشاوره و اجرا جهت بهینه سازی سایت و سئو، محتوای دیجیتالی، بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

                                               موسس، مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت زمان تغییر

                                                              فریده شیخ