خیلی چیزها در یک روز کاری می تواند اتفاق بیافتد, اگر می خواهید برای همه چیز از قبل آمادگی داشته باشید, شما باید این ملزومات را همیشه در دسترس داشته باشید.

۱- فهرست اولویت های امروز

اگر نقشۀ راهی نداشته باشید پس چگونه می فهمید که به مقصد رسیده اید؟ لازم نیست هر آنچه که می خواهید انجام بدهید را بنویسید: خودتان را به لیستی از موارد عملی که شما را به سمت جلو هدایت می کند محدود کنید. آنها می تواند به سلامتی شما, وضعیت جسمانی تان, روابطتان, کار, یا هر آنچه که می خواهید انجام بدهید کمک کنند. نکته اینجاست که بر وظایف کلیدی مرتبط تمرکز کنید. خوتان می دانید خیلی آسان است که درگیر مسائلی شوید که اصلا اهمیت ندارد. حداقل برای جلوگیری از پریشانی و سردرگمی بیشتر, سعس کنید خلاصه تر باشید.

۲- شارژر یدکی گوشی

من هر گز فراموش نمی کنم تا گوشی همراهم را به سر کار ببرم, اما همیشه در پایان روز کاری شارژش در آستانۀ تمام شدن است. واقعا, من نمی توانم تحمل کنم که در طول روز کاری به گوشی ام نگاهی نیاندازم—درست مثل خیلی های دیگر—اما با این وجود, باطری گوشی کفاف اینکار را نمی دهد و هر زمان که لازمش دارم حتی آنقدر شارژ ندارد که بتوانم تماس تلفنی ضروری داشته باشم. همیشه شارژر گوشی یدکی در محیط کارتان داشته باشید.

۳- بطری آب

همه می دانند که باید آب بیشتری برای سلامتی شان بخورند, اما هیچ کس واقعا به آن عمل نمی کند. با نگه داشته یک بطری آب در کنار تان یکی از اعضای کلوپ هیدراته ها باشید. ذهن بدون آب ذهنی ناراضی است که همیشه در تلاش است تا صحیح فکر بکند, بنابراین نوشیدن آب به شما کمک می کند تا متمرکز تر باشید و بهره وری بیشتری در سر کار داشته باشید.

۴- تنقلات سالم

اگر در اداره کار می کنید, من شرط می بندم که در اطرافتان با شیرینی و تنقلات مضر احاطه شده اید. درست است که خوردن گهگاهی شیرینی شما را نمی کشد, اما فقط کافیست روزی ۱ عدد بخورید تا تمام برنامۀ کاهش وزنتان خراب شود. مقداری خوراکی سالم در اطراف میز کارتان نگه دارید, بنابراین اگر احتیاج داشتید گزینۀ مثبت همیشه کنار دستتان است. می توانید مقداری سیب و یا موز و یا یک پاکت آجیل مانند گردو و یا بادام نگه دارید که هم شما را با چربی های سالم و ویتامین ها تامین می کند و هم انرژی پایداری برای طول روز به شما می دهد.

Desk1-630x432

 

۵- جعبۀ دستمال کاغذی

آیا تا بحال عطسه کرده اید که هیچ دستمال کاغذی در اطرافتان نبوده باشد, و مجبور شدید که جلوی دهانتان را با دستتان بگیرید؟ این لحظه ای اورژانسی است که برای همۀ ما ممکن است اتفاق افتاده باشد. پس خودتان را به یک جعبۀ دستمال کاغذی مجهز کنید و همیشه کنار دستتان باشد, مخصوصا زمستان ها.

۶- قاب عکس

فقط به این خاطر که عزیزانتان همراه شما نیستند, به این معنی نیست که نمی توانید در موردشان فکر کنید. به یاد آوردن این نکته که همسر / کودکان / سگ / گربه / ماهی / مار در خانه داریم که ما را دوست دارند, باعث می شود روز کاریمان بیشتر قابل تحمل باشد. اگر احساس استرس داشتید, تمام کاری که باید بکنید این است که به این عکس ها نگاهی بیاندازید و با دیدنشان شاد شوید. همچنین, میز تزئین نشده کسل کننده می باشد (و چه کسی دوست دارد همیشه کسل باشد؟).

۷- آدامس نعناع

طمع ساندویچ تن ماهی تان بسیار از بویش بهتر است. اگر در ادره یا جائی کار می کنید که مدام با مردم در ارتباط هستید, توصیۀ جدی می کنم که همیشه یک بسته آدامس نعناع و یا خوش بو کنندۀ دهان دم دست داشته باشید.

۸- محصولات بهداشتی

برخی از لوازم بهداشتی مانند دئودورانت, دهانشویه, و دیگر محصولات مراقبت بهداشت فردی را برای مواقعی که مجبور شدید بیشتر سر کار باشید, همیشه در دسترس داشته باشید, با اینکار هر زمان که مایل بودید می توانید به آنها دسترسی داشته باشید, خانم ها: من قصد ندارم برای تک تک محصولات بهداشتی زنانه با شما صحبت کنم خودتان بهتر می دانید, اما نگه داشته آنها در دسترس, ایدۀ بسیار خوبی است و ضروری بنظر می رسد.

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *