ویژگی مثبت

ویژگی مثبت


وقتش رسیده که دیگر خودتان را دست کم نگیرید! هر یک از ما پا بروی این کره خاکی نهادیم تا فضیلت هایمان را به جهان ثابت بکنیم. با هر کس که ملاقات می کنیم چیزهای زیادی را چه مستقیم و یا غیر مستقیم داریم که به آنها بیاموزیم. شما با ارزش هستید.

۱۰ موردی که مردم دوست دارند در شما ببینند چیست؟ اطمینان حاصل کنید که این ۱۰ مورد زیر جزو لیست تان باشد:

۱- شجاعت تان

به تمام سختی های که در زندگی از آن عبور کرده اید فکر کنید. فکر می کنید از پس این دوران سخت چطور برآمدید؟ قطعا بدین خاطر نبوده که ترسیده اید و یا شانه خالی کردید.

و قطعا زمانیکه شنیدید, از کارتان اخراج شدید و یا خانواده تان را از دست دادید برایتان خوشایند هم نبوده است, اما به این فکر کنید که وقتی از این دریای طوفانی عبور می کردید دیگران چطور در موردتان قضاوت می کردند. بدون اینکه خودتان متوجه باشید, احتمالا خیلی ها را تشویق کرده اید تا مثل شما شجاع باشند, دقیقا مثل شما.

شجاع بودن بمعنای ریسک کردن هم است. فکر می کنید کارهایی که تابحال در زندگی تان انجام داده اید مخاطره آمیز نبوده است؟ بخاطر بیاورید زمانی را که مثلا با هواپیما به سفر تایلند رفتید یا جاهای دیگری که زبانشان را نمی فهمیدید. بسیاری از مردم حتی از فکر کردن در مورد انجام دادن کارهای مشابه این وحشت زده می شوند.

۲- انرژی تان

وقتتان را در اختیار کسانی که دوست شان دارید می گذارید و به نسبت سختر کار می کنید. سعی نکنید با این حرف مخالفت کنید چون می دانید که درست است! احساس شور و شوق بسیاری دارید و مردم از بودن در کنارتان احساس انرژی بیشتری می کنند. جوری که راه می روید, جوری که صحبت می کنید, همه را تحت تاثیر قرار می دهد!

۳- عشق تان

خانواده و دوستانتان فقط به یک دلیل دور و بر شما هستند. همیشه لبخند بروی لبتان دارید و اوقاتشان را شاد می کنید. توجه و مراقبتی که نسبت به همه دارید یکی از مهمترین دلایلی است که همه دوستتان دارند. آیا باور ندارید؟ به تک تک ایمیل هایی که خانواده و یا دوستانتان برای شما نوشته اند نگاهی بکنید. چه تعداد تشکر نظرتان را جلب می کند؟ از این بهتر, آیا دست نوشته ها و یا کارت پستال هایی که دیگران برای تان فرستاده اند را نگه داشته اید؟ بدیهی است, ابراز عشق و علاقه بدون چشم داشت به دیگران بمراتب تاثیر بیشتری از چیزی که فکر می کنید دارد.

۴- شور و اشتیاق تان

شیوه ای که خودتان را وقف کارتان و یا حتی تفریح تان می کنید, شور و اشتیاقتان را به دیگران نشان می دهد. احتمالا در مورد کمک کردن به دیگران هیجان دارید چونکه مردم دوست دارند همیشه در کنار شما باشند. مردم نمی توانند مثل شما باشند اما این عشقی که نسبت بزندگی دارید را مدام ستایش می کنند, مثلا در مورد آخرین رویداد خیره ای که رفتید صحبت می کنند, و یا حتی طرز توصیف کردنتان از عکس غروب خورشیدی که هفته پیش گرفته بودید برایشان جالب است.

۵- حس شوخ طبعی تان

همه یک لبخند دلنشین را دوست دارند. شاید بزندگی مثل یک مهمانی نگاه می کنید, در هر فرصتی جوک و لطیفه های جالب می گویید. یا شاید هم دوست دارید داستانهای شرم آور در مورد خودتان تعریف کنید, وقتی مردم خودشان را نسبت به حرفهای تان مشتاق نشان می دهند. یعنی اینکه یک حس شوخ طبعی قوی دارید. مردم افرادی را دوست دارند که خودشان را زیاد جدی نمی گیرند.

۶- خلاقیت تان

مردم کسانی را که مشکلاتشان را حل می کنند دوست دارند. دوست دارید مسائل کاری تان را حل کنید: این نشانه خلاقیت در محیط کاری است. عکاسی و یا نقاشی را دوست دارید؟ مردم هنرمندان را ستایش می کنند. نقل قول از پیکاسو! “چه کسی اهمیت می دهد که هنرتان پول ساز نباشد؟ به کاری که می کنید ادامه بدهید.”

10 ویژگی دوست داشتنی که مردم در شما می بینند
10 ویژگی دوست داشتنی که مردم در شما می بینند

۷- مثبت نگری تان

هیچ کس نمی تواند مثبت نگری که شما نسبت به کارهایتان دارید را داشته باشد. در حالیکه بسیاری از مردم بروی مشکلاتی که دارند تمرکز می کنند, شما همیشه در جستجوی راه حلی برای مشکلاتتان هستید. در حالیکه بسیاری از مردم وقتیکه غذای سرد در رستوران می گیرند شکایت می کنند, شما دارید خدا را شکر می کنید که چنین غذایی را در این رستوران دوست داشتنی می خورید. به شیوه بودا عمل می کنید, گسترش عشق در جهان!

۸- چهره تان

بیایید صادق باشیم—انسان خوش چهره ای هم هستید. پس چرا باید مردم بایستند و به شما خیره بشوند؟ شاید خوش لباس ترین فرد در محیط کارتان هم باشید. از این فراتر, شاید مدل لباس Victoria’s Secret باشید.

۹- لبخندتان

اگر در حال حاضر خوش قیافه هم نیستید, یک لبخند خیره کننده دارید. همین لبخند عالی را ادامه بدهید!

۱۰- مهارت گوش دادنتان

مردم دوست دارند حرفهایشان را بشنویم. مخصوصا زمانیکه مردم برای مشاوره پیش شما می آیند و یا بدنبال کسی برای آرامش می گردند. چرا فکر می کنید که پیش شما باید باز هم برگردند؟

چون که فقط فرد خاصی مثل شما می تواند استاد گوش دادن به حرفهایشان باشد. شما واقعا برایشان وقت می گذارید, در آنجا کاملا حضور دارید, و قبل از اینکه پاسخ شان را بدهید کمی تامل می کنید.

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *