آیا میدانستید که هر سال حدود 25 درصد از کاربران و اعضای سایت شما از لیست خبرنامه خارج میشوند؟

این موضوع اهمیت زیادی دارد که برخی از اعضاء نیز اگرچه عضو هستند اما غیر فعال شده اند. لذا جذب مجدد آنها بسیار ضروری است (حتی اگر شما را به عنوان اسپم بشناسند !!). به همین علت پیدا کردن روشهای خلاقانه برای حضور مجدد آنها و حمایت از شما بسیار مهم است.

در اینجا به بررسی 10 نمونه از ایمیل های ارسالی جهت جذب مجدد و نشان دادن اهمیت شما برای این منظور می پردازیم.

 

1- Sidekick

در متن این ایمیل به اهمیت حضور مجدد خواننده ایمیل و بازگشت مجدد وی تاکید شده است و از وی برای فعالیت مجدد در سایت و دریافت ایمیل دعوت بعمل آمده است.

نه تنها متن ایمیل بسیار خلاقانه و محترمانه است که شکل آن نیز دارای تم روز خاصی (ولنتاین) می باشد و از این اهرم روانی نیز استفاده کرده است که تاثیر مختصر و مفیدی دارد.

Email_Reengagement_HubSpot1 - Copy

(ادامه دارد)

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *