روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین (قسمت اول)

1
59
روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین
روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین

روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین اکنون بهترین زمان برای به راه اندازی فروشگاه آنلاین است.امروزه تجارت درموقعیتی قرار گرفته است که به هر شخصی امکان برپایی یک فروشگاه آنلاین خوب و فروش محصولاتش به هر شخصی، در هر شهرو حتی قاره ای را می دهد.

با این وجود، بزرگترین موانع در این مسئله، در مراحل اولیه ی این پروسه است. پرده برداری از نمونه محصولات، ارزیابی آنان، تقاضای تست و یافتن عرضه کننده مستلزم روند پیچیده ایست. بهمین دلیل در بسیاری از اوقات این مسئله موجب تسلیم تاجران تازه کار قبل از اقدام جدی به کار می گردد.

با وجود این همه اطلاعات، منابع و ابزار موجود در اینترنت که سعی بر بی عیب و نقص جلوه دادن کالای خود و تضمین آن به شما را دارند، از کجا شروع می کنید؟

شما باید در روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین با موارد زیر آشنا شوید:

  • روش تولید نمونه محصولات خود

  • معیارهای موردنیاز در زمان بررسی ارزیابی آن نمونه ها

  • رایج ترین متد برای معتبرسازی انتخاب محصولات شما

  • روش یافتن عرضه کننده ی کالای شما

      روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین کاملترین و دقیق ترین راهنماییست که به شما در یافتن، ارزیابی، انتخاب و ارجاع کالایتان کمک میکند. مطالب را دنبال کنید و در آخر روش انتخاب یک محصول برای فروش آنلاین، به تمامی منابع، اطلاعات و ابزار مورد نیازتان برای عرضه ی محصول ایده آل خود دست پیدا کرده و می توانید به تجارت آنلاین خود بپردازید.

  1. مقدمه

تصمیم گیری برای شروع یک تجارت آنلاین ممکن است برای یک تازه کار به مثابه ی سفر هیجان انگیز باشد اما نباید فراموش کرد که این یک زمینه ی جدید است و هدایت ان تا حدودی استرس زا و سخت میباشد.

شاید شما نیز تاکنون تجارت خود را شروع کرده اید و یا برنامه ی آن را درسر دارید.علی رغم این، هر تجارت تازه، فرصت ها و چالش های منحصر بخود را بهمراه دارد.

برای انتخاب یک محصول،ارزیابی آن، معتبرسازی بازار، فهرست منابع، ساخت ویترین آنلاین، بازاریابی و اجرا، موارد زیادی را باید آموخت.

یکی از عمده موانعی که تجار تازه کار در ابتدای کار خود با آن مواجه می شوند، این است که چه محصولاتی را بهتر است برای فروش آنلاین عرضه کرد. این انتخاب بظاهر دشوار، همان دلیلس است که افراد را در قدم اول برای فروش آنلاین، منصرف می کند.

طی تلاشی برای جلوگیری از ناامید شدن تجار تازه کار، صدها تجارت آنلاین، محصولات و جاویژه های آنان را  تحلیل و بررسی نموده ایم، تا جامع و شامل ترین روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین را برای یاری رساندن به شما در شناخت محصولات و جاویژه ها گرد آوری کرده ایم تا بتوانید تجارت آنلاین خود را شروع کنید.

درروش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین، شما با انواع اساسی دست یابی به محصول موجود آشنا می شوید، ما بهترین مکان ها را برای نمونه ها به شما نشان می دهیم، یاد خواهید گرفت که چگونه از تقاضای بازار و ارزیابی نمونه ها سردربیاورید و در آخر، به شما در یافتن عرضه کنندگان کمک خواهیم کرد.

زمینه های زیادی برای بررسی پیش رو داریم، پس روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین خود را شروع می کنیم.

  1. هشت نوع روش دستیابی به محصول

بجز در صورتیکه در همان ابتدای کار، نظریه ای عالی به ذهنتان خطور کرده باشد و با همان انگیزه تجارت ود را آغاز کرده باشید، یافتن محصولات مناسب برای فروش انلاین، ممکن است امر دشوار باشد.

طیف وسیعی از انتخاب های ممکن را پیش داریم اما درعین حال بنظر می رسد که این کار از قبل قرین به هزار بار انجام شده است.

بنابراین با وجود این همه انتخاب، شما کجا را برای شروع کار خود انتخاب می کنید؟ اولین گام برای یافتن محصولات وفروش انلاین آنها، توانایی شناخت فرصت های متنوعی است که برای کشف محصولات عالی وجود دارد.

در این فصل، به بررسی ۸ روش دستیابی به محصولاتی می پردازیم که باید با آنها آشنا شوید. فهم این ۸ روش دستیابی به محصول، راهی برای کمک به شما در شناسایی محصول ایده آل و فرصت های جاویژه برای فروش آنلاین می باشد.

۱.کشف فرصت ها در کلمات کلیدی

۲.ساخت یک برند جالب و محسورکننده

۳.شناسایی و حل نقطه ضعف مشتری

۴.شناسایی و فراهم آوردن تمایلات مشتری

۵.پیروی از تمایلات خودتان

  1. جست وج وی خلا یک فرصت

۷.بکارگیری تجارب و تخصص خودتان

  1. سرمایه گذاری در اوایل روند رشد

هر یک از فرصت های بالا، ذهنیت و رویکرد خاص خود را می طلبد. بیایید به کشف هر یک با جزییات کامل بپردازیم:

  1. کشف فرصت ها در کلمات کلیدی

ترافیک جست وجوی ارگانیک  حکم جام مقدس تجارت را دارد.اگر بطور صحیح انجام شود، گوگل و سایر موتورهای جست وجو برای شما مقادیر عظیمی از ترافیک منظم و مطلوب را فراهم می نماید.در این دنیای حواشی باریک که کانال های تبلیغاتی پولی که هر روز گرانتر می شوند، این دقیقا چیزیست که محصولات همراه را با فرصت های کلمات کلیدی بسیار سودمند می نماید.

جست و جوی فرصت های کلمات کلیدی شامل جست و جوی حرفه ای محصول یا جاویژه بصورت آنلاین براساس کلمات کلیدی می باشد که افراد در موتورهای جست وجو مانند گوگل و بینگ بدنبال آن می باشند و سپس اصطالاحات جست و جو با میزان بالا و رقابت کم را شناسایی می کنند. جست و جوی کلمات کلیدی ممکن است کمی فنی باشد، بنابراین، این فرصت مستلزم درکی بنیادی و منسجم از جست وجوی کلیدی و بهینه سازی موتور جست و جو می باشد (SEO).

این فرصت می تواند بطور ویژه ای سودمند باشد در صورتیکه قصد عمده فروشی داشته باشید. از آنجا که حواشی کالاهای عمده ای کم رونق است، استفاده از کانال های تبلیغاتی پولی به طور موثر، امری دشوار است اما باید به روش انتخاب یک محصول مناسب فروش آنلاین نیز توجه داشت.

مثال

اندرو یودرین به رویکردی فنی در انتخاب یک جاویژه  دست زد که احساس می کرد دارای بالاترین فرصت موفقیت بر اساس جست وجوی کلمات کلیدی  است. بکارگیری این رویکردها، اندرو به فرصتی برای طبقه بندی کلمات کلیدی در جاویژه ی رادیو دست یافت.

در تصویر بالا مشاهده می کنید که تجارت اندرو،رادیو های رایت چنل توانست در رده ی اولین جایگاه ارگانیک گوگل برای اصطلاح جست و جوی ارگانیک”رادیوهای CB  خودرو” جای گیرد.

 

 

 

  1. ساخت یک برند جالب و محسورکننده

متفاوت با متد قبلی، ساخت یک برنز به معنای ایجاد مخاطبان جدید میز هست.

رویکرد ساخت یک برند شامل ساختن یک داستان خوب و ساخت تصویری عالی از خود در اذهان مشتریان است.

این رویکرد برپایی تجارت آنلاین می تواند در تفکیک شما از رقبایتان در بازار در صورت  حاکم بودن رقابت سنگین، تاثیر ویژه ای داشته باشد.

روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین

مثال

دودو کیس، یک سازنده ی جلد آی پد، به کاری ارزشمند در ساخت برندی بی همتا دست زده است. بجای رقابت در فضای رقابتی و بسیار شلوغ جلد های آی پد، دودو کیس با ساخت داستانی منحصربفرد و متفاوت بدین شرح که جلدهای آنان با استفاده از تکنیک های صنعتی و سنتی در شهر سان فرانسیسکو ساخته شده، سرو صدای زیادی به پا کرد. همین داستان منحصربفرد و برند بود که دودو کیس را به یکی از سازندگان جلد آی پد در دنیا ان هم در مدتی کوتاه تبدیل کرد.

۳.شناسایی و حل نقطه ضعف مشتری

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد یک تجارت قدرتمند، حل نقطه ضعف مشتری است. محصولاتی که نقاط ضعف را برطرف می کنند، سودمند بحساب می آیند زیرا مشتریان بدنبال راه حلی برای این مشکلات هستند. در نظر داشته باشید که نقاط ضعف همیشه فیزیکی نبوده و می تواند شامل مواردی همچون نارضایتی، وقت گیر بودن یا تجارب ضعیف باشد.

مثال

جینگ، تاجری تازه کار، می دانست که افراد مبتلا به عارضه ی دندان قروچه، درد زیادی می کشند. بعلاوه ی درد فیزیکی، دندان قروچه در دراز مدت هزینه های دندانپزشکی هنگفتی را بهمراه دارد. دانستن این حقیقت در واقع نقطه ضعفی بود که افراد زیادی بدنبال راه حلی برایش بوده و با خوشحالی در ازای ان پول پرداخت می کنند. جینگ مراقب دندان حرفه ای، قالب محافظ دندان سفارشی را با قیمتی عالی عرضه کرد.

روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین

اکتیو هوند  نمونه برندی دیگر است که نقطه ضعف مشتریان را برطرف نمود. مانند صاحبان سگ، محققان به نارضایتی از خرید سگ اسباب بازی با دیدن اینکه پس از چند روز دور انداخته می شوند، پی بردند.

پس از تایید این امر از سوی دیگر دارندگان سگ، آنها را به ساخت اسباب بازی های جویدنی با دوام بالا برای خود کردند.

پایان قسمت اول روش انتخاب محصول مناسب فروش آنلاین

یک دیدگاه

افزودن دیدگاه