اینستاگرام در فروش بیشتر آنلاین کسب و کار اینترنتی

0
41
ecommerce-shopping-retai اینستاگرام در فروش بیشتر آنلاین کسب و کار اینترنتی

اینستاگرام در فروش بیشتر آنلاین و کسب و کار اینترنتی

عاملی که باعث شده است اینستاگرام تا این حد محبوب گردد اینست که عملکرد فیس بوک اساسا به تنها کاربرد سرگرم کننده ی اینستاگرام ارتباط و گره خورده است.

اینستاگرام فیلترهای بسیار جذابی برای عکس ها ارائه داده است و کاربران می توانند با بهره گیری از آنها از روبه رشد ترین انجمن های آنلاین بهره برند. علاوه بر تمام موارد فوق، اینستاگرام؛ همچنین یک ابزار عالی  بازاریابی با پتانسیل های بسیار زیاد برای حرفه ی کاربران می باشد که به کاربران در هرچه بهتر شدن فروش اول کمک می کند. بنابراین، اکنون وقت آن است که چگونگی بهره گیری و سوددهی تجارتتان بکمک اینستاگرام مورد بحث قرار گیرد.

با عکسهایتان، دنیا را مشعوف و پرطراوت گردانید.

ایده ی اصلی کار با اینستاگرام، گرفتن عکسهایی می باشد که باعث بازخوردهای مثبت و فراگیر در جامعه شود. کم ارزش ترین کاری که یک کاربر خورده فروش در اینستاگرام می تواند انجام دهد، بارگذاری هزاران عکس با زمنیه ی سفید از محصولاتش می باشد و البته بدترین کاری که آن کاربر می تواند انجام دهد آنست که با استفاده از این سبک تبلیغات امید واهی به جذب ترافیک بالای بازدید مخاطبانش داشته باشد. شما باید از اینستاگرام در فروش بیشتر آنلاین کسب و کار اینترنتی کمک بگیرید.

واقعاً این سبک تبلیغات کسل کننده می باشند!

هیچ شخصی چنین مطالبی را دنبال  و لایک نمی کند و درباره آن محصولات اظهار نظری ارائه نمی دهد.

عکس زیر توسط کمپانی  Shapie بارگذاری گردیده است. عکسی که هم احساسات مخاطبانش را بر می انگیزد وهم محصول خود را به سبکی هوشمندانه در تبلیغ جای داده است.

instagram

یکی دیگر از کاربرد های مهم اینستاگرام که کمپانی Active Mailorder  ( خرده فروش آنلاین لوازم ورزشی ) از آن به خوبی بهره برده است، بارگذاری تصاویر تبلیغاتی مرتبط با کلیپ های محصولاتی می باشد که بزودی به بازار ارائه خواهد شد.

منع بکارگیری طبع هنری و طنزآمیز می بایست متوقف و از میان برداشته شود.

چگونه از تگ فراداده ای # ( هش تگ ) در اینستاگرام در فروش بیشتر آنلاین کسب و کار اینترنتی استفاده کنیم

اصطلاحاً به استفاده از نماد فراداده ای # “هش تگ کردن” گویند. کلید بهتر دیده شدن در اینستاگرام، آگاهی از چگونگی هش تگ کردن است. هش تگ کردن، یک روش بسیار خوب برای جذب مخاطبان از سراسر دنیا به صفحه کاربری تان می باشد. کلید موفقیت در هش تگ کردن، استفاده ی ترکیبی از فضا و کلمات خاص بکار رفته در هش تگ می باشد.

بعنوان مثال، برای بیان اینکه عکسی با مضمون بهترین فروش کفش بسکتبال بارگذاری کرده اید، ممکن است بخواهید از هش تگی با عبارت:

#kicks #sneakerheads #jordans #airjordan #ballin #hi-tops #sneakers #nike.

استفاده نمائید.

چنانچه فروشگاهی آنلاین جهت فروش لوازم قایقرانی راه اندازی کرده باشید و عکسی از یک قایقران که از حامیان مالی فروشگاهتان می باشد، بر روی صفحه ی فروشگاهتان بارگذاری کرده باشید که بصورت شگفت انگیزی در حال قایقرانی در مسیر پرپیچ و خم می باشد، می توانید از عبارت زیر برای هش تگ استفاده نمایید:

#kayaking #extremekayaking #snakeriver #kayak #rapids #whitewater #class5

همچنین می توانید در عبارت هش تگ، نام آن ورزشکار که از حامیان مالیتان می باشد را نیز قرار دهید.

با تداوم در استفاده از ۵ تا۱۰ کلمه ی مناسب بعنوان هش تگ، افزایش روز افزون تعداد لایک های آن عکس را ملاحظه خواهید کرد. این یکی از نکات مهم در اینستاگرام در فروش بیشتر آنلاین کسب و کار اینترنتی است.

نکاتی در رابطه با عکس

 

در ارسال پست ها باید دقت داشت که اینستاگرام امکان قرار دادن لینک به آدرس سایت مستقل فروشگاهی تان را نمی دهد( اینستاگرام فقط امکان برقراری پیوند با صفحه پروفایل فروشگاهتان را می دهد ). بنابراین می بایست درباره ی چگونگی ارائه ی اطلاعات کافی به مخاطبان خود درباره ی حرفه و تجارتتان هوشمندانه عمل نمایید.

یک روش برای جذب مخاطبان به وبسایتتان، قراردادن آدرس سایتتان در قالب عکس می باشد.

نکته ای که در رابطه با اینستاگرام می بایست بخاطر سپرد این است که اینستاگرام، عکسهایتان را به قالب مربعی شکل برش و کراپ خواهد نمود.بنابراین چنانچه می خواهید آدرس سایتتان را در قالب عکس بگنجانید، از قرار ندادن آن در گوشه های عکس اطمینان حاصل نمائید.به عکس بالا توجه نمائید. این عکس پس از اینکه بصورت مربعی برش داده شود به صورت ذیل تبدیل می گردد:

نکته ی دیگری که بهتر است بدان توجه شود، تعبیه کردن “کد کوپن” در عکسهایتان می باشد.

تکرار

بهتر است نسبت به فاصله ی زمانی ارسال پست هایتان توجه داشته باشید. قاعده ی کلی در این خصوص، ارسال فقط چند پست در روز می باشد نه بیشتر.اگرچه بعضی کاربران علیرغم اینکه هر ساعت پست گذاری می کنند، موفق بوده اند ولی در این موارد، این افراد موفقیتشان را مدیون محتوای بسیار خوب عکسهایشان هستند.

باید تجربیات متنوعی را ازمایش کنید تا در مورد سلیقه ی مخاطبان خود آگاهی کسب کنید.تعداد دنبال کنندگان ( فالوئر ) های خود را به دقت در نظر گیرید.اگر کاربران زیادی دنبال کردن محتوای ارسالی تان را متوقف کرده اند، شاید احتمالا ایده ی خوبی باشد که  دفعات پست گذاری خود را کاهش داده و فاصله ی زمانی پست های ارسالی را کمی بیشتر نمایید.

برگزاری مسابقه در اینستاگرام ( اینستاگرام در فروش بیشتر آنلاین کسب و کار اینترنتی)

 

اینستاگرام ابزار بسیار مهمی برای کمک به پیچیده شدن آوازه ی  محصولاتتان می باشد که این موضوع نه تنها به گستردگی علامت تجاری تان کمک می کند بلکه نائل گردیدن به هدف نهایی خود یعنی فروش اول را در پی خواهد داشت. شروع برگزاری یک مسابقه در اینستاگرام بسیار ساده است:

  • انتخاب پاداش ( جایزه )

  • گزینش یک هش تگ جهت راه اندازی کمپین

  • انتخاب تم و شمایل مسابقه

  • جمع آوری و نمایش عکسها بصورت آنلاین

اگر آگاهی کافی نسبت به چگونگی جمع آوری عکس های مسابقه را از طریق واسط های API اینستاگرام ندارید، نگران نباشید. خوشبختانه ابزارهای بسیاری وجود دارند که دقیقا همین عمل را برایتان انجام خواهند داد. تعدادی از آنها را جهت اطلاع به شما توصیه می کنیم:

در جریان این مسابقات؛ یک روش خارق العاده برای ترویج حساب کاربری خود، ساختن این سرگرمی ها برای کاربران و جذب دنبال کنندگان ( فالوئرهای ) وفاداری می باشد که مشکلی با ترویج توصیف محصولاتتان ندارند.

کلام آخر پیرامون راز اینستاگرام

اگرچه ممکن است در ظاهر اینستاگرام، فقط یک برنامه اشتراک گذاری تصویر باشد ولی در واقع اینستاگرام توسط تجارت های بزرگ و کوچک به یک اندازه در فراهم کردن میزان بسیار کلان فروش استفاده شده است. بعنوان مثال، شرکت Black Milk clothing از اینستاگرام جهت ایجاد محتوای تولید شده توسط خود کاربراستفاده کرده و سپس محتوا و عکسهای تهیه شده توسط کاربران خود را به صفحه ی محصولات خود اضافه می نماید. اینستاگرام در فروش بیشتر آنلاین کسب و کار اینترنتی

افزودن دیدگاه