کارشناس فروش اینترنتی تبلیغات اینترنتی

  • اینترنت روش کم هزینه ای را برای فروشنده جهت داشتن ارتباط مستقیم و مداوم با مشتری ایجاد می کند.

  • تبلیغات مطابق سلیقه و دلخواه مشتری

  • یکی از دلایل عدم موفقیت شرکتهای دات کام، سرمایه گذاری کلان آنها در بازار یابی انبوه جهت تبلیغات (Promtion) مارکهای الکترونیکی بوده است. برای مدیریت کارا و موثر مارکهای الکترونیکی، شرکتها باید از استراتژیهای تبلیغات (Promtion) نوین استفاده کنند.

  • شهرت Brand در بازاریابی الکترونیکی نیز همانند بازار یابی سنتی همچنان وجود دارد و حتی اهمیت بیشتری یافته است.

    اصطلاحات مرتبط با تبلیغات اینترنتی

  • AD VIEWS: تعداد دفعاتی که یک کاربر در زمانی خاص به صفحه ای که در آن بمر تبلیغاتی قرارا دارد مراجعه کرده باشد که به آن PAGE VIEW نیز می گویند

  • BUTTON: یک بنر تبلیغاتی کوچک است که با کلیک آن کاربر به سایت آن شرکت متصل می شود

  • CLICK THROUGH: یا CLICK AD تعداد دفعات کلیک که توسط کاربر برای رویت یک بنر تبلیغاتی صورت گرفته تا به وبسایت آگهی دهنده مرتبط شود، ثبت شده و شمارش می شود

  • CPM: COST PER THOUSAND IMPRESSIONS هزینه ای است که آگهی دهنده در ازای هر بار دیده شدن بنر تبلیغاتی خود توسط مصرف کنندگان پرداخت می کند

  • CONVERSION RATE: تعداد کاربرانی که از سایتها خرید میکنند را در قالب درصد بیان می کند

  • HIT: هر گونه درخواست برای دیدن اطلاعات از یک فایل یا صفحات وب است که معمولا برای نشان دادن شهرت و محبوبیت یک سایت و مشخص کردن سایتی که در یک زمان مشخص بیشترین بازدید کننده را دارد بکار می رود

  • VISIT: مراحل گوناگون یک درخواست را که توسط کاربر برای مشاهده یک سایت و یا صفحات وب صورت می گیرد

  • TIMEOUT : مدت زمانی را که یک بازدید کننده برای ارائه درخواست خود در یک وبسایت می گذراند می گویند که معمولا بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است .

  • UNIQUE VISIT: شمارش تعداد بازدید کنندگان یک سایت بدون در نظر گرفتن تعداد صفحاتی است که وی در هر بازدید خود مشاهده کرده است

  • STICKNESS: هر چه زمان صرف شده در یک سایت توسط کاربر بیشتر باشد چسبندگی و جذابیت بیشتری دارد

    ویژگیهای سایتهای آگهی اینترنتی مناسب

  • دسته بندی مناسب آگهی ها: از این نظر جای هیچ صحبتی باقی نمی ماند.ساختار URL ها: ساختار url ها هرچه خواناتر باشند، و دسته بندی ها را بهتر نمایش دهند، سایت قطعاً موفق تر خواهد بود.سطح navigation در سایت: منظور سطح دشواری حرکت در سایت است. باید سایت طوری باشد که کاربر آن بتواند به آسانی به دسته بندیهای مختلف آگهی ها، دسترسی داشته باشد.

    پشتیبانی: مسلماً هیچ سایتی بدون پشتیبانی دوام نخواهد داشت. سایتهای تبلیغات اینترنتی از بخشهایی هستند که نیاز به تیم پشتیبانی قوی برنامه نویسی و راهنمایی کاربران دارند. بسیاری از سایتها هرگز به ایمیلهای کاربران پاسخ نمیدهند و برای تأیید آگهی بعضاً باید ۳ روز یا حتی بیشتر، زمان صرف کنیم.

  • استفاده از تگ توصیف: تگ توصیف اهمیت زیادی در بهبود رتبه صفحه در نتایج جستجو دارد. استفاده از این تگ در ساختار آگهی بر ارزش آن می افزاید.امکان درج لینک: این مورد را به تنهایی یک مزیت بزرگ میدانم. چرا که می تواند کاربر بازدید کننده آگهی را مستقیماً به سایت شما رهنمون سازد.
    سایت درج آگهی اینترنتی
    سایت درج آگهی اینترنتی
    سایت درج آگهی اینترنتی
    سایت درج آگهی اینترنتی
    سایت درج آگهی اینترنتی
    سایت درج آگهی اینترنتی

     

    سایت درج آگهی اینترنتی
    سایت درج آگهی اینترنتی