فعالیت 5 دقیقه ای افراد متوسط در لینکدین جهت بازاریابی

3 دقیقه فعالیت:

چک کنید چه کسانی پروفایل شما را مشاهده کرده اند.

این امر شامل افراد بالقوه یا کانکشن های فعلی که پروفایل شما را ملاحظه کرده اند میشود. این افراد شاید مشتریان جدی، کارمندان یا کارمند شما نباشند اما آنها ممکن است در آینده  مشتری و خریدار شما شوند.

1- یک پیام اختصاصی که نشانه متوجه شدن شما به بازدید پروفایلتان توسط آن افراد می باشد ارسال کنید.

2- دلایل اهمیت برقراری ارتباط با آن افراد را توضیح دهید.

 

فعالیت در شبکه اجتماعی لینکدین
فعالیت در شبکه اجتماعی لینکدین

2 دقیقه فعالیت:

ایجاد و اشتراک محتوای مناسب

اگر شما مطلب جدیدی در بلاگ یا سایت خود نوشته اید، آن را به پروفایل خود اضافه کنید. شما با انجام این کار همیشه در جلوی چشم افراد دیگر خواهید بود. تولید و انتشار محتوای مفید تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و بازدیدکننده و تبدیل خوانندگان به مصرف کنندگان و خریداران محصولات و خدمات شما دارد.

1- به قسمت خانه سایت بروید.

2- مطلب خود را قرار دهید و یا لینک آن را بگذارید.

3- مطلب خود را به اشتراک بگذارید.

linkedin-marketing-tips

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *