توییتر در کسب و کار اینترنتی

0
16
کسب کار اینترنتی توییتر در کسب و کار اینترنتی
کسب کار اینترنتی توییتر در کسب و کار اینترنتی

توییتر در کسب و کار اینترنتی توییتر می تواند ابزار قدرتمند برای دارندگان فروشگاه اینترنتی باشد تا بتوانند کسب کار اینترنتی خود را رونق دهند. بدون صرف هزینه ی کلان و زمان زیاد شما به آسانی می توانید ترافیک را به سمت فروشگاه تجارت الکترونیک خود سوق دهید. همچنین راهی ارزنده برای درگیر شدن با مشتری است هنگامی که کسب و کار شما در حال رونق است.  قبل از صحبت در باره ی این که چگونه شما می توانید از توییتر در کسب و کار اینترنتی بهره ببرید، نخست در مورد برخی از نکات ایجاد حساب و نگاه داشتن آن بحث کنیم.

حساب خود را به صورت صحیح بسازید.

عکس پروفایل

شما باید پروفایل خود را لوگوی کسب و کار خود انتخاب کنید. زمانی که موضوع به نام تجاری معروف است این نکته حایز اهمیت است که شما در تمامی فعالیت های آنلاین خود ثابت قدم باشید تا از هرج و مرج جلوگیری شود.

معرفی نامه ی شما (bio)

این قسمت محل مناسبی برای شعار شرکت شما یا پیشنهاد ای ارزشمند است. کوتاه، مختصر و مطبوع بنویسید و از نوشتن طنز گونه در این قسمت نترسید.

   

وب سایت شما

همیشه به صفحه ی نخست سایت خود در قسمت معرفی نامه ی توییتر لینک بزنید. شما باید از توییتر در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید.

پیش زمینه شما

پیش زمینه ها در راههای مفید بسیاری استفاده میشوند،شما یا میتوانید انتخاب کنید که از آثار هنری مارک شناخته شده استفاده کنید یا عکسی تهیه کنید که نمایش دهنده ی اتصال یا اطلاعات پشتیبانی است.

مشارکت مستقیم

توییتر دارای یک ویژگی شگفت انگیز است که در لحظه بودن است. شما میتوانید به مکالمه توییتر هر کسی گوش دهید، ویژگی ای که به شما کمک میکند تا فروش خود را افزایش دهید این یعنی کاربرد توییتر در کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی

شما میتوانید نتیجه را در زمان حال در مورد فردی که در مکالمه های توییتر خود عبارت سوپرا شوز را ذکر میکند مشاهده کنید.

این روش تقریبا تمام کسانی که عبارت را توییت کرده اند نشانه میدهد. در این مرحله شما میتوانید نتیجه ها را رتبه بندی کرده و یک نفر را جهت مکالمه برگزینید.

در ذیل چند مورد برای درک بهتر آنچه گفته شد ذکر شده است.

به آنها کوپن پیشنهاد دهید.

اگر شما کسی را پیدا کردید که به دنبال خرید محصولی شبیه شماست، شما میتوانید برای بار دیگری که به این محصول در بازار نیاز دارد به او کوپن بدهید.

درباره خرید آنها سوال کنید.

اگر آنان به تازگی محصولی را که شما نیز میفروشید خریداری کرده اند از آنان درباره تجربه خریدشان سوال کنید تا دریابید که چرا این محصول را از رقیب شما خریداری کرده اند.اگر محصول را از خود شما خریداری کرده اند از آنان تشکر کرده و ببینید که تا چه اندازه از محصول رضایت دارند.

Twitter-Ads-for-eCommerce1 توییتر در کسب و کار اینترنتی
Twitter-Ads-for-eCommerce1 توییتر در کسب و کار اینترنتی

برای آنان لینکی به محصولات خود ارسال کنید

اگر کسی را پیدا کردید که محصول خاصی علاقه نشان دهد، برای ارسال لینک محصول فروشگاه اینترنتی خود به او دریغ نکنید.

شما حتی میتوانید هشتگی برای نام برند یک محصول در توییت های خود استفاده کنید.این کار به کسانی که این هشتگ را جستجو میکنند این امکان را میدهد که شما را بین نتایج جستجو راحت تر پیدا کنند. برای مثال:

شما فقط به درگیر کردن مستقیم افراد به دفعات کم در روز نیاز دارید. زیاده روی در این کار میتواند هرز و اسپم بشمار آید و نتیجه ندهد. در واقع شما را به خواندن قوانین اسپم در اینجا تشویق میکنیم. هر کاری که میکنید مراقب باشید تا فردی که یکی از محصولات شما را در توییتر با لینک به صفحه ی محصولات شما منشن کرده اسپم نکنید. شما باید از تمام قابلیتهای توییتر در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید.

بشنو و بگو

اگر شما هر پست وبلاگی برای راهنمایی چگونگی استفاده از توییتر برای کسب کار اینترنتی خود به نحو احسنت بخوانید، نصیحت مشترکی که  قریب به اکثریت انان در این مورد دارند این است که نیاز دارید که گوش کنید.بیشتر این مقالات درباره چگونگی گوش دادن در صورتی شما برند خود را تاسیس کرده اید میباشد. نکته حائزاهمیت درباره چگونه درگیر کردن مردمی که درباره برند شما حرف میزنند در توییتر و همینطور نحوه چکونه پاسخ صحیح به آنان دادن برای ایجاد سرسپردگی مشتری است.

به عنوان کسی که تازه شروع به کسب کار و فروشگاه اینترنتی کرده شما باید به طریق متفاوتی گوش کنید.

هنوز کسی درباره فروشگاه آنلاین شما بحث نمیکند و چیزی درباره ان نمیداند. پس شانس ان در بازار کم است.

پس شما باید به دنبال چه باشید؟

از توییتر به عنوان یک پلتفرم یا سکوی عمومی برای نشان دادن اینکه شما یک قدرت هستید و به طور واقعی به مردم کمک میکنید بهره ببرید این یعنی استفاده از توییتر در گسترش کسب و کار اینترنتی شما

مشکلات را حل کرده و کمک پیشنهاد کنید.

به مردمی که شاید مشکل داشته باشند و شما میتوانید کمکشان کنید گوش فرادهید. به کلمات کلیدی فکر کنید که نشان دهنده ی مشکلاتی است که شما توانایی حل آنان را دارید و آنها را در قسمت جست و جو تایپ کنید. از طریق کمک به مردم برای حل مشکلاتشان شما می توانید فالوور های خود را از کسانی که به صورت فعال در صنعت شما به حساب می آیند تشکیل دهید. این کار آنان را برای پذیرش مشتری های آینده کسب کار اینترنتی آماده تر می کند.

توییتر و فروشگاه اینترنتی
توییتر و فروشگاه اینترنتی

برند هایی که دلخواهتان است را نمایش دهید.

اگر شما برند های متعددی را می فروشید، همیشه می توانید درباره ی برندهایی که دلخواهاتن است خودنمایی کنید و آنان را با # یا @ منشن کنید. این کار نه تنها نشان دهنده ی عمومی مشارکت شما با این برند هاست بلکه روابط شما را با آنها محکم تر می کند.

از محتوای جذاب و مفید استفاده کنید.

قدرتمند ترین چیزی که توییتر داراست توانایی انتشار اطلاعات جذاب و ارزشمند است. با توجه به جایگاه خود در توییتر شما باید مقالات خود ، عکسها و ویدیو هایی که مخاطبان از آن لذت می برند را توییت کنید. این بهترین راه برای شروع مکالمه با دیگر توییترهایی است که به پیشنهادات فروشگاه اینترنتی شما علاقه دارند. به طور مثال اگر شما فروشگاه آنلاین تجهیزات موج سواری دارید، باید در روز به دفعات ویدیوها و عکسهایی درباره ی موج سواری توییت کنید.

و در آخر کد های کوپن را توییت کنید. آنها به سرعت توسط توییترها جست و جو شده و مانند آتش سوزی انتشار می یابند. وسعت هر چه بیشتر توییت هایتان و انتشار نکات پیشنهادیتان به طور حتم کمک خواهد کرد.

چگونه در توییتر رفتار کنیم؟

قاعده کلی در جهان رسانه های اجتماعی این است که بیش از حد کسب کار اینترنتی خود را ترویج ندهید. به اجتماعاتی مانند توییتر و فیس بوک به عنوان مهمانی آنلاین فکر کنید. شما نمی توانید به وسط مکالمه در حال انجامی بپرید و صحبت خود را این گونه شروع کنید:

“از بهترین محصولات بهشتی که پیدا کردشان بسیار سخت است دیدن فرمایید: بهترین محصولات، اسنیکر، به روز ترین مد روز.”

 رعایت این نکات در توییتر سبب گسترش بیشتر کسب کار اینترنتی شما میشود.

افزودن دیدگاه