درباره رِی ادواردز چه میگویند
“بهترین معلم تبلیغ نویسی که میشناسم.”
“ری ادواردز نه تنها یک تبلیغ نویس حرفهای است، بلکه بهترین معلمی است که در این زمینه میشناسم. فرقی نمیکند که یک محصول میفروشید، یا یک سرویس یا یک دیدگاه؛ چون برنامه رِی به شما آموزشهای لازم را میدهد تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را به سمت خرید حرکت دهید.”
مایکل هایت
نویسنده پرفروش نیویورک تایمز
Platform: Get Noticed in a Noisy World
“فروش سر به فلک گذاشت!”
“زمانی که برای اولین بار با رِی ملاقات کردم، هنوز با تونی رابینز کار میکردم. استخدام رِی، یکی از بهترین تصمیمات ما بود. هر بار که ما از متن رِی استفاده میکردیم، فروشمان سر به فلک میگذاشت!”
امی پورترفیلد، خالق ProfitLab
“این کتاب از طلاست “
“رِی، رفیق کار بلد من است. او فقط حرف نمیزند، بلکه عمل میکند. او هر کاری که آموزش میدهد را قبلاً انجام داده است. این کتاب از طلاست!”
جف گوینز، نویسنده، The Art of Work
“اثری خارق العاده”
“بالاترین میزان صداقت، و لذت همکاری با … و اثری خارق العاده. من عاشق کار با رِی هستم.”
جف واکر، نویسنده کتاب پرفروش راه اندازی نیویورک تایمز!
خالق The Product Launch Formula
“یک تبلیغ فروش … 10 میلیون دلار درآمد!”
“رِی با سرعت به نتیجه میرسد. او متون مفید و اثربخش زیادی برای ما نوشته است؛ از جمله تبلیغ که برایمان بیش از 10.000.000 دلار (ده میلیون دلار) درآمد به ارمغان آورد.”
جو بارتون، بنیانگذار و مدیر عامل انتشارات بارتون
“فروش من را به یک سطح بالاتر برد”
“من عاشق رِی ادواردز هستم! من از منابع شگفت انگیز او استفاده کردم تا فروش خود را به سطح بعدی برسانم. او تبلیغ نویسی را ساده و سرگرم کننده نشان میدهد. او بسیار توصیه میشود!”
کلیف ریون اسکرافت، The Podcast Answer Man
“هیچکس بهتر از او نیست”
“رِی ادواردز میداند چگونه فروش را به طور اخلاقی انجام دهد. هیچکس بهتر از او نیست … بنابراین شما میتوانید فروش بیشتری داشته باشید، به افراد بیشتری کمک کنید و از تأثیری که میگذارید، احساس خوبی داشته باشید.”
استو مک لارن، بنیانگذار، Platform University
“به زبان ساده، رِی استاد است … و بقیه در برابر او کارآموز.”
“رِی نه تنها یک تبلیغ نویس حرفهای است، بلکه یک مربی پرشور و فعال برای بااستعدادترین نویسندگان در بازاریابی مدرن امروزی است. رِی، پیچیدگیهای محیط کارآفرینی امروز را درک میکند و به همان اندازه به مدیر عامل شرکتها و کارآفرینان فردی اهمیت میدهد. این کتاب، یک راهنمای بی عیب و نقص برای هر کسی است که میخواهد میزان نفوذ و همچنین سود خود را افزایش دهد.”
برایان هولمز، بنیانگذار – Strategic Influencers, LLC
BrianHolmes.com
“رِی ماهرانه به نتیجه میرسد”
“تقریباً تعداد کمی از تبلیغ نویسان به نتیجه مورد نظرشان میرسند. در میان آنها، رِی جزو معدود افرادی است که این کار ماهرانه انجام میدهند.”
دیوید گارفینکل، بنیانگذار، World Copywriting Institute
“هیچ چیزی را مخفی نمیکند”
“او اطلاعات خود را به صورت سخاوتمندانه در اختیار شما قرار میدهد و هیچ چیزی را مخفی نمیکند. حتماً از این فرصت استفاده کنید و به تبلیغ نویس نابغه درون خود اجازه دهید ظهور کند بر روی اینترنت و جهان تأثیر بگذارد.”
جوئل کم، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز
Twitter Power 3.0, Ka-Ching, and The Adsense Code
“طرحی قابل فهم برای موفقیت”
“بینشهایی که رِی در این کتاب مطرح میکند، به من کمک کرد فروش کسب و کارم را بیش از دو برابر افزایش دهم. او یک معلم ماهر، یک نویسنده با استعداد، و یک استاد در ایجاد اطلاعات مورد نیاز شما است، تا بتوانید از آنها برای تولید نتایج واقعی استفاده کنید. اگر در مورد رشد کسب و کار خود جدی هستید، باید این کتاب را بخوانید و نکتههای مطرح شده در آن را به کار گیرید و تکرار کند. این یک طرح قابل فهم برای موفقیت است!”
دکتر مایکل هادسون، خالق VisionSpeaker™ System
“یک ضرورت برای کارآفرینان فناوری”
“رِی، پرده اسرارآمیز دنیای تبلیغ نویسی را برای کارآفرینان فناوری کنار میزند. اگر با فناوری مهارت دارید اما به سختی مشتری پیدا میکنید، همین الآن از هر کاری که مشغولش هستید، دست بکشید و این کتاب را بخوانید. پاسخ مشکلات مشتری شما در این صفحات است.”
استیو کورتی، PhD ، TableTopInventing.com
“یکی از بهترین تبلیغ نویسان امروزی”
“حرفهای “ری ادواردز “و” تبلیغ نویسی در سطح بالا” هر دو برای من یک معنی دارند. او یکی از بهترین تبلیغ نویسان امروزی است.”
مایک فیلسایم، MikeFilsaime.com
“هر بار که به رِی ادواردز پول میدهم، بیشتر از آن نصیبم میشود.”
“ری ادواردز تأثیر زیادی روی من گذاشت تا تبلیغ نویسی را یاد بگیرم و دوست داشته باشم. من در آموزشهای منحصر به فرد و پیشرفته او شرکت کردهام و میتوانم بگویم که رِی به من کمک کرد کار خود را به عنوان یک تبلیغ نویس شروع کنم، و چیزی که در ابتدا یک کسب و کار فرعی بود، آنقدر سریع رشد کرد که من ظرف یک سال، کار اصلی خود را ترک کردم. (اوه، و من در اولین ماه فعالیت به عنوان تبلیغ نویس، 5 برابر درآمد ماهانه شغل قبلیام کسب کردم.) شما از بهترین فرد آموزش میبینید.”
مایک کیم، استراتژیست و مشاور بازاریابی، MikeKim.com
“تبلیغ نویسی از صمیم قلب”
“بزرگواری، صداقت و همدلی فوق العاده رِی، او را به یک تبلیغ نویس با استعداد در زمان ما تبدیل کرده است. اصول اخلاقی و معنوی رِی، کلید طلایی او برای باز کردن قفل قلبها و کیف پول مشتریانش است. اگر میخواهید نحوه فروش از صمیم قلب را یاد بگیرید، حتماً این کتاب را بخوانید.”
AJ Slivinski ، نویسنده The Leadership Code ،
Unlock the LeadershipCode.com
“تکنیک تبلیغ نویسی با اصالت و اخلاقی!”
“رویکرد رِی برای پرورش و توانمندسازی مصرف کنندگان، الگوی پذیرفته شده رهبری از طریق فروش است. رِی نشان میدهد که چگونه مهربانی و فلسفه شخصی به مشتری نه تنها برای خدمات با کیفیت در یک فروش ضروری است، بلکه زندگی را نیز فوق العادهای میکند! ری ادواردز مدافع بازاریابی جهانی ما است: او به فروشندگان میآموزد كه چگونه فروش مؤثرتری داشته باشند؛ و همزمان به مصرف كنندگان نشان میدهد كه راهی اخلاقی برای ارائه بهترین خدمات و محصولات وجود دارد.”
جنیفر برنتون، MD FACOG ، مؤسس شرکت خدمات بهداشتی Mososery
“درک برتر روانشناسی انسان”
“رِی، درک برتری از روانشناسی انسان را نشان میدهد. او به طور تخصصی به شما نشان میدهد چگونه میتوانید از این درک برای به اشتراک گذاشتن پیام خود به مشتریان بالقوهتان به روشی قابل فهم استفاده کنید. این مطمئناً به شما کمک میکند پیام خود را به افراد بیشتری برسانید و در فضای آنلاین سودآورتر باشید. رِی از تاکتیکهایی پر سابقه و دیرینه استفاده میکند که برای رسانههای جدید اینترنتی به روز شدهاند. شما یک کتاب بسیار قدرتمند در دستان خود دارید – از آن عاقلانه استفاده کنید.”
دکتر کنی هندلمن، روانپزشک، TheADHDDoctor.com
“رِی هر کلمه را با جان و دل مینویسد”
“وقتی رِی ادواردز قدرت نوشتن تبلیغات متقاعد کننده را به شما میآموزد، همه چیز را روی دایره میریزد. او هر کلمه را با جان و دل مینویسد. نفوذ او باعث شد که من از یک بی خانمان به یک تبلیغ نویس حرفهای تبدیل شوم. از رِی متشکرم که به دنیا یاد داد چگونه کلماتی بنویسند که به فروش منجر میشوند.”
Marshall Bone، استراتژیست ارتباطات، MarshallBone.com
“یک اثر قدرتمند”
“ری ادواردز یک اثر قدرتمند ایجاد کرده است! کتاب چگونه یک تبلیغ پرفروش بنویسیم، از پشت پرده به آینده تبلیغ نویسی نگاه میکند، و با یک راهنمایی گام به گام، شما را به سمت نوشتن تأثیرگذارترین متن میبرد. استادانه، زیبا و قدرتمند – به طوری که نمیتوانید از خواندنش دست بکشید!”
“دی جی” دیو برنشتاین، InterviewsForSuccess.com
“هیچ تبلیغ نویسی بهتر از او نیست. ختم کلام.”
“ری ادواردز، متنهای بازاریابی برای من نوشته که مستقیماً میلیونها دلار وارد حساب بانکیام کردهاند. هیچ تبلیغ نویسی بهتر از او نیست. ختم کلام. نمیتوانم باور کنم که او بهترین اسرار خود را در یک کتاب قرار داده است، با توجه به اینکه من برای نوشتن هر تبلیغ 30000 دلار به او میپردازم. این کتاب را همین حالا بخرید.”
مت باکاک، MattBacak.com
“این کتاب را بخرید!”
“ری ادواردز مردی با صداقت است و این صداقت در متن و کتاب او میدرخشد. او در کتاب چگونه یک تبلیغ پرفروش بنویسیم، شما را به قلب تبلیغ نویسی میبرد. رِی شما را به حریم مقدس خود دعوت میکند و در آنجا، جعبه ابزار تبلیغ نویسی خود را باز میکند. اگر خودتان تبلیغ را نمینویسید، رِی به شما نشان میدهد که چگونه بهترین تبلیغ را از کسانی که برای شما مینویسند، تحویل بگیرید. و اگر خودتان این کار را انجام دهید، این کتاب یک روش مطمئن برای پر کردن حساب بانکیتان است. چه چیز دیگر به جز این میتوان گفت: این کتاب را بخرید!”
جودیت شرون، و جیم اسنیچوفسکی، PhD
نویسندگان پرفروشترین کتاب آمازون The Heart of Marketing
“یک کتاب فوق العاده عالی”
“خب، رِی، من فقط چند فصل اول کتاب تو را خواندهام و تا آن را کامل نخوانم، دست به هیچ کاری نمیزنم! من فصل مربوط به نوشتن نقطه بولتها را به طور خاصی دوست داشتم – هیچکس هرگز در مورد آنها صحبت نمیکند، در حالی که برای نوشتن یک متن فروش آنلاین موفق بسیار مهم هستند. آیا میتوانم کتاب تو را به وبسایت کتاب بازاریابی خودم SFSBookstore. com اضافه کنم؟ فکر میکنم تو یک کتاب فوق العاده عالی نوشتهای.”
برت ریدگوی، SFSBookstore.com
“مراحلی روشن و قابل فهم”
“کاش دو سال پیش این کتاب را چاپ کرده بودی، قبل از اینکه من 1497 دلار برای دوره تبلیغ نویسی شخص دیگری هزینه کنم. کتاب تو توجه من را به خود جلب کرد و نمونههای واقعیتری از آن دوره را به من نشان داد!
تو تجربیات واقعی را به اشتراک میگذاری و مراحل ایجاد یک متن تبلیغاتی که به فروش منجر میشوند را به طور روشن و قابل فهم بیان میکنی. از تو بابت نوشتن چنین کتاب عالی سپاسگزارم.”
وید توماس، DomainCoach.com
“من عاشق کتاب رِی هستم”
“من عاشق کتاب رِی در زمینه تبلیغ نویسی هستم. او اصول اولیه را به طور واضح پوشش میدهد، و نقش اصلی تبلیغ نویس را به نیازهای مخاطب متصل میکند، و سپس به توضیح دقیق کاربردهای خاص و برنامههای تبلیغ نویسی میپردازد.”
داگلاس ساموئل، DouglasSamuel.com
“این یک کتاب ضروری است”
“استفاده از سنگ بناهای نامه فروش رِی، تمام اضطراب را برطرف کرده و به من کمک کرد نامههای فروش را در کسری از زمان بنویسم. و … حالا آنها واقعاً منجر به فروش میشوند! مهم نیست در چه سطحی از تبلیغ نویسی هستید، چراکه این اطلاعات شما را به سطح بعدی میرساند … اگر تازه شروع به کار کردهاید، ترس شما را از بین میبرد و موانع را کنار میزند. اگر تاکنون تبلیغات زیادی نوشتهاید، با کمک این کتاب میتوانید سریعتر و بهتر بنویسید و نتایج عالیتری کسب کنید. این کتاب برای هر کسب و کاری که واقعاً میخواهد محصولات یا خدماتش را بازاریابی کند، ضروری است.”
هدر سیتز، EmailDelivered.com
“این کتاب واقعاً عالی است”
“وای رِی، این کتاب واقعاً عالی است. تو یک فرآیند پیچیده و دشوار را به صورت ساده و قابل فهم توضیح دادهای. همچنین خلاصه فصلها، روند پیگیری فصلها را آسانتر کرده است. بسیار ممنونم که تجربه و دانشت را در زمینه تبلیغ نویسی به اشتراک گذاشتی.”
جوزف مک، chbs-llc.com
“حتی یک کلمه دیگر بدون این کتاب ننویسید!”
“این کتاب، درست مانند این است که ری ادواردز در کنارتان نشسته است، و دقیقاً به شما نشان میدهد چگونه میتوانید یک متن فروش سودآور بنویسید.
این کتاب، مملو از تکنیکهای گام به گام و بینشهای تبلیغ نویسی است که رِی با آوردن مثال، آنها را پشتیبانی میکند. این کتاب، یک جایگاه همیشگی در کنار کامپیوتر من دارد … حتی یک کلمه دیگر بدون این کتاب ننویسید!”
لیزا سوتورا، LisaSuttora.com
“قطعاً فراتر از انتظارتان یاد میگیرید”
“رِی یک معلم عالی است، چون یک یادگیرنده حرفهای است – هر چیزی که آموزش میدهد قبلاً بابتش عرق ریخته است. او انتظارات زیادی از خودش دارد و شما منفعت زیادی از انتظارات او خواهید برد. قطعاً هر کاری که او انجام میدهد، فراتر از انتظاراتتان است – مانند این کتاب. این کتاب برای افرادی که در حوزه کسب و کار اینترنتی فعالیت میکنند، یک منبع ضروری است.”
هارولد سی آویلا، TMJagony.com
“شما میتوانید تبلیغ بنویسید. همین امروز این کتاب را دریافت کنید!”
“شما میتوانید تبلیغ بنویسید – این پیامی است که ری ادواردز با کتاب چگونه یک تبلیغ پرفروش بنویسیم، منتقل میکند. و همین کار را میکند! اگر میخواهید نتایج خود را از طریق ایمیل، تبلیغات، یا نامه فروش بهبود دهید، همین امروز این کتاب را دریافت کنید”
Jeanette S. Cates، JeanetteCates.com
کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم
وقتی صحبت از بازاریابی میشود، صاحبان کسب و کار از یک عنصر مهم غافل میشوند. این عنصر واحد، کلید فروش بیشتر، سود بیشتر – و موفقیت بیشتر تمام کارآفرینان است.
-
این یکی از ابزارهای بازاریابی است که امپراتوریهای چند میلیون دلاری را از صفر و هیچ ایجاد کرده است.
-
این استراتژی واحدی است که اکثر افراد (و شرکتها) آن را نادیده میگیرند، و فکر میکنند که فقط بخش کوچکی از کسب و کار است؛ در حالی که قلب شرکت است.
-
و این همان مهارتی است که میتواند به سرعت یک ایده را به درآمد، و شور و اشتیاق را به سود تبدیل کند …
این عنصر کیمیایی کسب و کار، تبلیغ نویسی یا همان کپی رایتینگ (copywriting) است.
تبلیغ نویسی چیست؟
در سال 1904، زمستان سختی شهر نیویورک را در بر گرفت.
باد زوزه میکشید و شیشههای کافه کوچک یکی از آسمان خراشهای مشهور منهتن را به هم میزد.
مرد جوانی که یک کت و شلوار مرتب به تن داشت، در گوشهای نشسته بود، سیگار میکشید و یک لیوان قهوه سرد مینوشید. او جان ای کِندی بود. او برای نوشیدن آنجا نبود، بلکه به منظور دیگری در کافه بود. مدام نگاهش به در بود، گویی که منتظر شخصی است.
بیش از نیم ساعت قبل، کندی، یک تبلیغ نویس ناشناخته، یک یادداشت نوشته بود و آن را به طبقه بالا، یعنی دفتر شرکتی برج فرستاده بود. او این یادداشت را برای آلبرت لاسکر ارسال کرده بود، که در آن زمان یکی از قدرتمندترین مردان دنیای تبلیغات بود.
در این یادداشت آمده بود: “من میتوانم به شما بگویم که تبلیغات چیست، چون میدانم واقعاً نمیدانید تبلیغات چیست.”
یادداشت بی ادبانه، حرکتی جسورانه و یک بلوف کامل بود.
کندی مطمئن بود که این یادداشت، لاسکر را وسوسه میکند. او فکر میکرد که به یک جنبه منحصر به فرد از تعریف تبلیغات رسیده است؛ جنبهای که قبلاً از کسی نشنیده بود. لبخندی زد و سیگارش را در زیرسیگاری کنار لیوان قهوهاش زد. آن یادداشت، واقعاً جسورانهترین متنی بود که او تا به حال نوشته بود. کوتاه و ساده بود و در مورد تبلیغ نویسی.
درب ورودی باز شد و کندی به بالا نگاه کرد. وقتی مرد جوانی که برای فرستادن یادداشت به دفتر لاسکر را دید، لبخندی زد. کار انجام شده بود. سیگارش را در قهوهای که از انتظار سرد شده بود انداخت، کتش را روی شانهاش گذاشت و کلاهش را بر سر گذاشت.
او در آستانه دیدار با تأثیرگذارترین مرد تبلیغاتی جهان، یعنی آلبرت لاسکر بود.
آن جلسه میتوانست تبلیغات را برای همیشه تغییر دهد.
کندی نمیدانست که لاسکر هفت سال در جستجوی یک پاسخ قانعکننده برای این پرسش بوده است. یادداشت اسرارآمیز یک غریبه، کاملاً کنجکاوی لاسکر را برانگیخت، و باعث شد با کندی ملاقات کند.
در آن جلسه تاریخی، کندی یک تعریف سه کلمهای از تبلیغات به او ارائه کرد: “فروشندگی در چاپ”.
شاید این عبارت اکنون واضح به نظر برسد. اما در سال 1904کاملاً مبهم بود.
این یک بینش دقیق از جوانی باهوش به نام جان ای کِندی بود. آن جلسه، آینده کندی را تغییر داد – او در مدت چهار سال، به عنوان تبلیغ نویس اصلی لاسکر کار کرد و درآمدی شش رقمیداشت، درآمدی که او را در آن زمان در جایگاه پردرآمدترین افراد جهان قرار داد.
همراه با آینده کندی، ماهیت تبلیغات نیز برای همیشه تغییر کرد. حتی امروزه و در عصر اینترنت، فرآیندهای بازاریابی و فروش ما نیز هنوز تحت تأثیر بینش کندی هستند.
تبلیغات با پسوند تبلیغ نویسی (که همان نوشتن تبلیغات است) به آسانی فروشندگی در چاپ است.
با این تفاوت که امروزه مفهوم “چاپ” فقط شامل کاغذ و جوهر نیست، بلکه شامل صفحات وب، ویدیوها، پادکستها، بهروزرسانیهای شبکههای اجتماعی و غیره نیز میباشد.
به باور من، تبلیغ نویسی، محوریترین و اساسیترین مهارتی است که میتوانید برای کسب و کار خود یاد بگیرید.
با ارزشترین مهارت جهان
در واقع هیچ مهارت دیگری وجود ندارد که بتواند برای شما به اندازه تبلیغ نویسی درآمدزا باشد. تقریباً تمام میلیونرهای اینترنتی این راز را میدانند: این تبلیغ نویسی است که بیشتر از محصولشان، بیشتر از تکنیکهای تولید ترافیک، بیشتر از کمپینهای ایمیلی، و بیشتر از شرکای سرمایه گذاری مشترکشان، باعث ثروتمند شدن آنها شده است.
در واقع راز ثروت اکثر کسب و کارها و به ویژه کسب و کارهای اینترنت محور، تبلیغ نویسی عالی است. این کتاب به شما یاد میدهد که چگونه از این راز به نفع خود استفاده کنید.
من قدرت و اثربخشی این مهارت را از نزدیک دیدهام. من بیش از سی سال، متنهای فروش و بازاریابی برای صدها مشتری نوشتهام؛ از جمله بانکها، دلالان املاک و مستغلات، جراحان کاشت مو، فروشندگان خودرو، نمایندگان بیمه، ایستگاههای رادیویی، فروشگاههای حیوانات خانگی، فروشگاههای مبلمان، ایستگاههای تلویزیونی، و شرکتهای با تکنولوژی پیشرفته.
همچنین امتیاز نویسندگی و اجرای کمپینهای بازاریابی برای شرکتهای Fortune 500، بزرگترین شرکتهای پخش برنامه در جهان، و برترین افراد در زمینه رهبری و تجارت را نیز داشتهام.
تمام دانش من در مورد مبانی تبلیغ نویسی، و هر قطعه پازلی که من برای رسیدن به درآمد هفت رقمی استفاده کردهام، در این کتاب آورده شده است. به طوری که در پایان این کتاب، شما از تمام اسرار تبلیغ نویسی من آگاه هستید.
هر فصل، جنبه متفاوتی از تبلیغ نویسی و نحوه استفاده از آن مهارتها را برای کسب و کار آنلاین (یا آفلاین) شما پوشش میدهد. اگر بخواهید خودتان به تنهایی به این گنجینه دانش دست یابید، ممکن است دهها هزار دلار برایتان هزینه داشته باشد. یعنی مبلغی که من شخصاً برای یادگیری این مهارت هزینه کردم؛ البته به جز سالهایی که از عمرم گذشت.
از این رو، یکی از دلایل اصلی نوشتن این کتاب، صرفه جویی در وقت، زحمت و هزینه شما است. به عبارت دیگر، برای صرفه جویی در سی سال از عمرتان و دهها هزار دلار از پولتان.
این کتاب به شما این قدرت را میدهد که ضمن کاهش همزمان هزینه تبلیغات، درآمد فروش هر کسب و کار را بیشتر کنید و در نتیجه سود خالص را افزایش دهید.
اگر واقعاً میخواهید کسب و کار خودتان را شروع کنید، یا یک جریان درآمد ثانویه ایجاد نمایید، یکی از اولین کارهایی که به شما توصیه میکنم، یادگیری مهارتهای اساسی تبلیغ نویسی است.
این یک ترفند سریع پولدار شدن نیست. بلکه یک مهارت جدی در کسب و کار است که میتواند به راحتی یک درآمد سالانه هفت رقمی برای بقیه عمر شما فراهم کند.
شما میتوانید کسب و کار خود را از هرجایی اداره کنید. میتوانید تبلیغات و کمپینها را ایده پردازی کنید، متن آن را بنویسید، و برنامه را در همان روز به سود برسانید.
بله، شما میتوانید از شغل فعلی خود بازنشسته شوید و از مهارتهای تبلیغ نویسی خود برای ساخت امپراتوری بازاریابیتان استفاده کنید، و از هر کجا و هر زمان که بخواهید فعالیت کنید.
یا میتوانید مانند اکثر بازاریابان اینترنتی و صاحبان کسب و کارهای کوچک به مبارزه ادامه دهید. اما آن جاده به جایی نمیرسد.
شما به جدیدترین وبسایتها نیاز ندارید.
بلکه فقط به مهارتی احتیاج دارید که ارزشمند باشد و بتواند به شما نیرو دهد.
مهارتی که من برای شروع توصیه میکنم، توانایی نوشتن یک تبلیغ متقاعد کننده است.
فایل کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم چاپ سوم
فهرست مطالب کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم
مقدمه.. 21
تبلیغ نویسی چیست؟. 21
با ارزشترین مهارت جهان.. 23
فصل 1: چگونه بدون “اصرار” بفروشید.. 26
ابتدا باید “ایده بزرگ” خود را بشناسید. 26
تبلیغ نویسی با نادیده گرفتن این اصول شکست میخورد. 28
برای فروش بیشتر، مشتریان خود را P.A.S.T.O.R. کنید. 28
چارچوب تبلیغ نویسی .P.A.S.T.O.R: 29
“P” مخفف شخص، مشکل و درد است… 29
“A” مخفف شدت بخشیدن و آرزوها است… 30
“S” مخفف داستان، راه حل و سیستم است… 31
“T” مخفف تحول و تصدیق است… 32
“O” مخفف پیشنهاد است… 33
“R” مخفف واکنش نشان دادن است… 33
اکنون باید چه کار کنید. 34
فصل 2: سنگ بنای جادویی یک نامه فروش بی نقص…. 36
15 سنگ بنای نامه فروش… 38
فصل 3: چگونه عناوینی بنویسید که توجه خوانندگان را جلب میکند و آنها را ناخواسته درگیر پیامتان میکند 54
5 ویژگی مهم یک عنوان جذاب.. 55
فصل 4: جادوی صندوق ایمیل: چگونه ایمیلهایی بنویسید که درآمد بیشتری به ارمغان میآورند 60
چرا ایمیل هنوز هم کاربردی است؟. 60
آیا این روش ارتباطی تغییر میکند و به موارد دیگری تبدیل میشود؟. 61
توالی ایمیلهایی که برای فروش حداکثری نیاز دارید. 61
سه نوع اصلی ایمیل.. 62
A.R.M. بازاریابی شما 66
برابری اجتماعی، ماشین حسن نیت را پر میکند. 67
21 نکته برای ایمیلهای قدرتمندی که به فروش منجر میشوند. 67
فصل 5: چگونه نقطه بولتهایی بنویسید که مشتریان بالقوه شما را به خرید ترغیب میکنند.. 81
1) یک فایل نمونه ایجاد کنید. 82
2) برای خودتان حداقل 105 نقطه بولت بنویسید. 83
3) بهترین نقطه بولتهای خود را انتخاب کنید. 83
21 الگوی برتر نقاط بولت… 86
فصل 6: مثلثی که منجر به فروش بیشتر میشود: پیشنهادات وسوسه انگیز، ریسک معکوس، و معاملات قدرتمند 101
1) پیشنهاد خود را منحصر به فرد کنید. 102
2) چارچوب P.A.S.T.O.R را روی پیشنهاد خود اعمال کنید. 102
3) متن ناحیه سفارش خود را در یک کادر متمایز قرار دهید. 103
4) در پیشنهاد خود از صدای مثبت مشتری استفاده کنید. 103
5) از زبان آرمان گرایانه استفاده کنید. 104
7) هم از دکمه سفارش و هم از لینک متنی استفاده کنید (مانند “برای سفارش کلیک کنید”). 105
8) به خاطر وجود ضمانت نامه، خوابگردی نکنید. 105
9) ریسک معکوس خود را در داخل یک گواهینامه قرار دهید. 106
10) به فروش خود ادامه دهید، به ویژه در بخش ریسک معکوس. 107
11) از جمله “100 درصد بازگشت وجه” استفاده کنید، اما برای انتقال پیام ضمانت نامه خود به آن متکی نباشید. 107
12) به بخش ریسک معکوس خود، ویدیو اضافه کنید. 107
13) از امضای خود در بخش ریسک معکوس استفاده کنید. 108
14) از یک ضمانت نامه دست نویس استفاده کنید. 108
15) “فروش”، درخواست شما برای سفارش است. 109
16) از تمام ابزارهای در دسترس تان برای فروش استفاده کنید. 109
17) به خواننده خود بگویید که برای تکمیل خرید باید چه کاری انجام دهد. 110
18) شما باید خوانندگان خود را دوباره مطمئن سازید و از آنها تشکر کنید. 110
19) آنچه قرار است اتفاق بیافتد را توضیح دهید. 111
20) ظاهر و احساس وبسایت خود را حفظ کنید. 111
21) فرم سفارش خود را تست کنید. 112
فصل 7: چگونه ضمانت نامههایی بنویسید که ترس را برطرف کرده و باعث افزایش فروش میشوند 115
ناامید نشوید – آنها از اعماق وجود طرف شما هستند. 117
چگونه این پیام را منتقل میکنید؟. 117
ضمانت نامه شما باید ترس را از بین ببرد. 120
تحول شگفت انگیز یک ضمانت نامه ضعیف به غولی باورنکردنی از ریسک معکوس… 123
تغییر کلی ضمانت نامه. 124
فصل 8: چگونه متنی بنویسید که معامله را نهایی میکند.. 130
5 الگوی کاربردی نهایی کردن خرید. 132
متن انتقال دهنده نهایی کردن خرید (با هر 5 الگو استفاده میشود) 132
فصل 9: چگونه پیشنهاداتی وسوسه انگیز بنویسید.. 136
پیشنهاد شماره 1 – پیشنهاد سخت… 137
پیشنهاد شماره 2 – پیشنهاد نرم. 137
پیشنهاد شماره 3 – پیشنهاد چارتر. 137
پیشنهاد شماره 4 – پیشنهاد عرضه محدود. 138
پیشنهاد شماره 5 – پیشنهاد زمان محدود. 138
پیشنهاد شماره 6 – پیشنهاد برنامه. 139
پیشنهاد شماره 7 – پیشنهاد طرح پرداخت… 139
پیشنهاد شماره 8 – پیشنهاد مقطعی.. 139
پیشنهاد شماره 9 – پیشنهاد گزینه منفی.. 140
مقیاس O.P.E.N. 141
نیروی فزاینده برای پیشنهاداتی جذابتر. 142
فصل 10: رازهای متن راه اندازی محصول.. 146
راه اندازی محصول چیست؟. 146
یک راهنمای اولیه برای راه اندازی محصول.. 148
راه اندازی محصول با استفاده از “محرکهای” روانشناختی.. 148
متن راه اندازی خیلی قبلتر از نامه فروش آغاز میشود. 149
راه اندازی محصول در ابتدا یک داستان است… 150
قوس داستان خود را بشناسید. 150
راه اندازی خود را در یک تقویم داستان پردازی کنید. 151
مجموعه بازیگران داستان خود را مشخص کنید. 152
11 مؤلفه متن راه اندازی.. 153
تبلیغات، همان راه اندازی های کوچک هستند. 159
قدرت جادویی “فروش داستان”. 160
راه اندازی محصول، یک ورزش تیمی است. 160
فصل 11: اسرار نوشتن متنی تأثیرگذار با تماشای فیلم.. 163
چه چیزی باعث تاثیرگذاری تریلر فیلم میشود؟. 163
چگونه DSI، یک متن خسته کننده را به یک متن تأثیرگذار تبدیل میکند. 164
استفاده از DSI برای ایجاد یک متن فروش موفق.. 166
استفاده از DSI در عمل.. 167
بهترین تمرین ورزشی دنیا … فقط در 4 دقیقه. 168
اما … من چگونه DSI خود را پیدا کنم؟. 168
اکنون باید چه کار کنید. 170
فصل 12: چالش تبلیغ نویسی… 172
چالش بخش اول.. 172
چالش بخش دوم. 173
درباره نویسنده. 174
پورنگ –
یکی از ضروری ترین مهارت ها نه تنها برای مدیران بازاریابی کسب و کارها بلکه برای تمامی افراد مهارت تبلیغات و تبلیغ نویسی است. نیاز به این مهارت را افرادی که کالایی برای فروش یا خدمتی برای عرضه دارند و در شرایط انتخاب شدن قرار گرفته اند بخوبی درک کرده اند. این شرایط می تواند شرایط مصاحبه شغلی یا شرایط مشابه باشد که نیاز به معرفی بهتر و قرار گرفتن در سطحی بالاتر از رقبا و بهتر دیده شدن دارد. به نظر می رسد این کتاب با توجه به توضیحات ارائه شده و همچنین پیشنهادات نویسندگان دیگر، می تواند این نیاز را برآورده کند. برای مطالعه کتاب متقاعد شدم. امیدوارم مثل کتاب های قبلی که از این انتشارات خریدم مطالب مفید و ترجمه روانی داشته باشه. بعد از مطالعه کتاب دیدگاهم را تکمیل می کنم.
عباس جهانی –
واقعا امروزه با توجه به رقابت های زیادی که در زمینه فروش وجود داره خوندن این کتاب رو به دیگران توصیه می کنم
کیوانلو –
اگر میخواهید برای کسب و کارتون شروع به تبلیغی کنید که منجر به درآمد بشه کتاب خیلی مفید هست.تاثیر تبلیغات بر درآمد هم که بر کسی پوشیده نیست اما تبلیغاتی موثره که به مشتری تحویل نشده باشه پس باید الفبای اون رو بدونید.که کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویس خیلی به شما برای نوشتن متن تبلیغاتی کوثر کمک میکنه.
بیجاری –
توصیه میکنم به شدت کتاب “چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم” را بخوانید! این کتاب یک راهنمای جامع و کاربردی است که به شما نشان میدهد چگونه مهارتهای موفقیت و عملکرد برتر را در زندگی و کار خود تقویت کنید
نرگس سادات حسینی –
این کتاب راهی مناسب برای آموزش مهارت تبلیغ نویسی می باشد. نظرم واقعا کتاب فوق العاده ای هست اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشید به شدت توصیه میشه , همچنین به نظرم خواندن این کتاب کمک زیادی به پیش ذهنیت شما در مورد تدوین متون تبلیغاتی موثر داره.
ریحانه فرازی –
کتاب “چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم” یک راهنمای جامع است که به خواننده می آموزد که چگونه متن های تبلیغاتی قدرتمند و جذاب برای جذب مشتریان بنویسد. این کتاب شما را با اصول اساسی نوشتن تبلیغات آشنا می کند و به شما ابزارها و تکنیک های لازم برای نوشتن متون تبلیغاتی موثر را آموزش می دهد.
در این کتاب، نویسنده به صورت گام به گام، شما را از مراحل اولیه تا پیشرفته یادگیری متن تبلیغاتی هدایت می کند. شما با تجزیه و تحلیل بازار هدف و شخصیت هدف خود شروع می کنید و سپس یاد خواهید گرفت که ایده های خلاقانه و بکارگیری روش های جذاب را در متن تبلیغاتی خود اعمال کنید.
و دیدگاه های مخاطب، استفاده از دلیل و مزیت برای محصول خود، خلق حاشیه نگاری جالب و متمایز، استفاده از اطلاعات و استناده به شواهد علمی، استفاده از مدل های سخنرانی جذاب و قدرتمند، نوشتن بخش های فراخواننده و نیاز آفرین، به بیان اساسی قوانین نوشتاری تبلیغات و ارزیابی و بهبود متون تبلیغاتی در کتاب مورد بررسی قرار می گیرد.
از طریق اطلاعاتی که به طور جامع در این کتاب ارائه می شود، شما می توانید متن تبلیغاتی خود را به نحوی تنظیم کنید که باعث جلب توجه مشتریان شود، آنها را متقاعد کنید که محصول یا خدمات شما را خریداری کنند و در نهایت افزایش فروش خود را تجربه کنید.
با خواندن این کتاب، شما مهارت های لازم برای نوشتن متون تبلیغاتی جامعه هدف خود را به طور کامل درک خواهید کرد و قادر خواهید بود به طور استراتژیک و خلاقانه متن های تبلیغاتی پرفروش بنویسید.
مریم حسین زاده –
اگر میخواهید برای توسعه کسب و کار خود و یا دیگران متن تبلیغاتیی بنویسید که منجر به نقدینگی شود و عاری از هر گونه اشتباه و همچنین جذاب و کوتاه باشد ، حتماً این کتاب جالب را مطالعه فرمایید.
پروانه نجائی علاف –
کتاب بسیار خوبی در زمینه تبلیغات هست .
توصیه میکنم حتما مطالعه کنید .
مهناز نیک خواه –
امروزه تاثیر تبلیغات در آشنایی مشتریان با برند و نقش مهمی آن در میزان فروش محصول بر کسی پوشیده نیست. کتاب فوق با بیانی ساده به خواننده در نوشتن پیام تبلیغاتی جذاب با اثر شگرف کمک می کند.
مژگان مکانیک –
قبل از تولید محصول، پیش بینی های فروش برای منطقی بودن هزینه تولید محاسبه می شود. پس از ایجاد یک محصول، فروش باید به واقعیت تبدیل شود و پایه ریزی تبلیغات موثر راهی است که شرکت ها می توانند محصول را به جهان ارائه دهند.
اطلاع رسانی و تبلیغ محصول اولین گام مهم در چرخه عمر محصول است.
امروزه تبلیغات دیجیتال به یک علم تبدیل شده است. مشاغل می توانند بسیار هدفمند شوند و می توانند با کلیک یک دکمه، هر تبدیل تبلیغ را ردیابی کنند. این کنترل و قابلیت ردیابی، تبلیغ نویسی و تبلیغات را در بازاریابی برای مدل هایی از اسناد و بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) بسیار مهم می کند بنابراین موارد فوق را از این کتاب بخواهید.
امین بابائیان –
اگر مایلید از صمیم قلب تبلیغ بنویسید ، اگر می خواهید تبلیغ نویسی را با چاشنی اصالت و اخلاق ترکیب کنید ، اگر می خواهید نوشتن متون تبلیغ را به شکلی انجام دهید که توام با درک برتر روانشناسی انسان باشد و … توصیه بزرگان است نه شخص من که از این کتاب بی بهره نمانید .
یزدی –
“کسی که چیزي براي فروش دارد و آن را در چاه زمزمه میکند، به اندازه کسی که از درخت بالا
میرود و آن را فریاد میزند، لایق رسیدن به پول نیست.”
من همیشه در زمینه نوشتن متن تبلیغاتی مشکل دارم اما الان فهمیدم نوشتن نامه فروش مثل هر کار دیگری قوانین خاص خودش را دارد. اگر شما هم مشکلی مثل من دارید توصیه میکنم این کتاب را مطالعه کنید.
امیرحسین جعفری –
کتاب بسیار خوبی در زمینه تبلیغات هست در پس از خواندن این کتاب متوجه این موضوع میشوید که
تقریباً تعداد کمی از تبلیغ نویسان به نتیجه مورد نظرشان میرسند. در میان آنها، رِی جزو معدود افرادی است که این کار ماهرانه انجام میدهند
فاطمه رضازاده –
اولین جمله فصل اول این کتاب “فروش اساسا انتقال احساسات است” و این فصل تمام توقع منو از عنوانش فصل پاسخ گو بود
به عنوان یک دوست اگر می خواهید شروع کنید به تولید محتوا های منتی (کپشن نویسی – نوشتن توضیح مناسب برای محصولات و…)خواندن این کتاب رو بهتون توصیه می کنم
به چند دلیل:
1-نویسنده این کتاب یک تبلیغ نویس حرفه ای
2-ترجمه روان و قابل فهم
3-مطالعه این کتاب شما رو خسته نمیکنه (ویراستاری خوب)
4-برای شروع هرچیزی لازم دارید که بدونید رو بهتون میده
افشین حاجی محمد رضازاده –
به نظرم خواندن این کتاب کمک زیادی به پیش ذهنیت شما در مورد تدوین متون تبلیغاتی موثر داره
ساسان جعفرنیا –
آپ
الهام آذرنوش –
اینکه بتوانیم متن تبلیغاتی بنویسیم که بدون فشار بر روی خریدار او را مجاب به خرید کالا یا خدمات خود کنیم مهارتی را می طلبد که نیاز به آموزش دارد . این کتاب راهی مناسب برای آموزش مهارت تبلیغ نویسی می باشد.
حسن صباغی –
شاید مشکل تمام افرادی که محصول و یا محتوایی برای فروش دارن همین تبلیغات و معرفی محصولشون باشه که دقیقا در این کتاب داره آموزش میده که به چه روشی متنی رو ایجاد کنیم که به خوبی محصول و کار مارو معرفی کنه و اونها رو برای خرید از ما مشتاق کنه
امیر رضازاده –
این یه کتاب فوق العاده اس که با استفاده از نکاتش میتونید بدون هیچ پیش زمینه ای و فقط با در دست گرفتن یه قلم و کاغذ درآمد میلیونی برای خودتون بسازید تا باقی عمرتون رو از نظر مالی فقط با نوشتن چند خط تبلیغات تضمین کنید و کلی پول بدست بیارید
شیرین اعلمی –
این کتاب با زبانی گویا و قابل فهم ، به خواننده میآموزد که چگونه یک متن تبلیغاتی و یا یک کتاب پرفروش بنویسید. لحن کتاب صمیمی و خودمانی میباشد و با بیان تکنیک و مصادیق فراوان، اشتباهات رایج تبلیغ نویسی را مطرح کرده و به خواننده کمک میکند تا با نوشتن یک نوشته تبلیغی ساده و آسان، یک کتاب پرفروش خلق کند.
شهرزاد زوار –
به نظرم واقعا کتاب فوق العاده ای هست اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشید به شدت توصیه میشه 😀