قدرت اینستاگرام چک لیست پروفایل قدرتمند

قدرت اینستاگرام چک لیست پروفایل قدرتمند


چک لیست پروفایل قدرتمند

اجازه دهید روی گزینه‌های پروفایل در قالب چک لیست کار کنیم، و سپس پروفایل شما را گام به گام از طریق مراحل راه اندازی تکمیل ‌کنیم. در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از این عناصر را می‌توانید انتخاب کنید، بعضی ممکن است بسته به اینکه آیا شما یک پروفایل تجاری یا شخصی را تنظیم می‌کنید، اختیاری است. پروفایل شما هر چه بیشتر بتواند در فضای محدود در دسترس قرار بگیرد، بهتر است.

چک لیست پروفایل
چک لیست پروفایل

□ تصویر حرفه‌ای از خود و یا آرم زیبای شرکت. لازم نیست مانند شکل رسمی استفاده شده برای تصویر پروفایل لینکدین شما باشد، اما از گذاشتن تصویر گرفته شده از آخرین سفر خود به  جزیره بالی اجتناب کنيد.

□ بیانیه‌ای روشن در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی برای شما اهمیت دارد. اگر شما مدیرعامل یا بنیانگذار یک شرکت هستید، مطمئن باشید که آن را شامل کنید. این توضیح می‌تواند شامل اطلاعات زیادی شود، همانطور که بسیاری از مردم با آنچه “تیم فریس” می‌گوید: “خودتان را با توصیف شغل‌تان معرفی کنید” بسیار آشنا هستند.

□ اگر پیج شما برای شرکت / کسب و کار شما است، باید شامل یک بیانیه روشن درباره فعالیت شرکت شما باشد.

□ نشانگر اعتبار، جایزه، افتخار، یا ادعای شهرت شما است. اعتبار خودتان را نشان دهید، اما خودستایی نکنید.

□ توصیف انواع تصاویری که در پیج به اشتراک می‌گذارید. این کار در بیو با 150 کاراکتر  می‌تواند سخت باشد.

□ قرار دادن پیوند به دیگر حساب‌های اینستاگرام که تحت مدیریت شما هستند مانند اکانت sasanjafarnia@ که در مورد من است. این پیوندها قابل کلیک هستند، بنابراین از این اهرم تا آنجا که ممکن است استفاده کنید. اگر شما یک اکانت شخصی و یک اکانت شرکتی دارید، مطمئن شوید که آنها را به یکدیگر لینک داده‌اید.

□ لینک به مناسب‌ترین وب سایت یا محتوای شما.

□ شماره تلفن کسب و کار شما، در قسمت تجاری پروفایل پیچ اضافه شده است.

□ آدرس ایمیل کسب و کار شما، در قسمت تجاری پروفایل پیچ اضافه شده است.

□ اگر شما یک دفتر یا خرده فروشی دارید، آدرس خیابان را در قسمت تجاری پروفایل پیچ وارد کنید و لینک آدرس کسب و کار شما در پروفایل شما ظاهر می‌شود.

□ دسته کسب و کار شما مشخص است – این به شما کمک می‌کند تا تعریف کنید که چه کسی هستید. شما این دسته‌بندی را با انتخاب یک لیست از پیش تعیین شده از دسته‌ها و زیر شاخه‌ها در بخش مشخصات کسب و کار اضافه می‌کنید.

□ یک دکمه برای اقدام (call to action) – اگر یکی است که متناسب با وضعیت کسب و کار شما وجود دارد. همانطور که با توصیف‌گر دسته، این را در بخش پروفایل کسب و کار انتخاب کنید.

□ مجموعه‌ای از نکات برجسته زندگی و کار شما در استوری که به سوالات بازدیدکننده پیج شما پاسخ می‌دهد. نکات برجسته استوری شما می‌تواند به روش‌های بسیار خلاقانه مورد استفاده قرار گیرد. زمانی برای در نظر گرفتن چگونگی اضافه کردن ارزش عظیم به مشتریان ایده‌آل خود را از طریق این ابزار در نظر بگیرید. در فصل‌های آینده در مورد راه‌های خلاقانه برای استفاده از نکات برجسته استوری خود صحبت خواهیم کرد.

از طرف اینستاگرام مسدود نشوید

تسلط بر قابلیت اینستاگرام کافی نیست. ما همچنین باید مجموعه‌ای از تکنیک‌های موثر بازاریابی را که همزمان با سیاست‌های اینستاگرام مطابقت دارند را به کار بگیریم که نتایج خوبی برای ما به همراه داشته باشند. متاسفانه بازاریابان مبتدی زیادی وجود دارند. البته بسیاری از آنها سعی دارند بازاریابی اینستاگرام را آموزش دهند. به مشاوره افراد مبتدی عمل نکنید. آنها ممکن است نتایج خود را با شکستن قوانین بدست آورند – تکالیف خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از منابع مفید که قبلاً ذکر شد استفاده کنید و برای انجام تمرین بیشتر با توجه به ذیل:

1- دستورالعمل کلی جامعه، که بسیاری از آنها به طور مستقیم به چگونگی ارتباط بازاریاب و بایدها و نبایدهای رفتار در اینستاگرام بستگی دارد. اگر دستورالعمل خلاصه چهار کلمه‌ای من را بخواهید، این است “افراد را اسپم نکنید.”

2- رعایت نکات امنیتی و اطلاعات حریم خصوصی.

3- دستورالعمل‌هایی که به طور خاص برای بازاریابان مربوط به استفاده از اینستاگرم برای کسب و کار نوشته شده‌اند، از جمله تبلیغات در اینستاگرام، ارتباط حساب‌ها و استفاده از محتوای دارای کپی رایت.

4- شرایط مربوط به آنچه اینستاگرام هنگام معلق یا متوقف شدن حساب کاربری شما انجام خواهد داد.

5- مراحل لازم برای بستن حساب کاربری شما اگر تصمیم به استفاده از این سرویس نداشته باشید.

6- فرآیند گزارش سوءاستفاده، نقض کپی رایت، و یا زمانی که حساب شما هک شده است.

برخی از فعالیت‌ها و کارها در اینستاگرام ممنوع است و اگر شما آنها را انجام دهید، امکان دارد از پلت فرم اینستاگرام اخراج شوید. اگر این اتفاق بیفتد، اینستاگرام شما را مجبور می‌کند تا با یک حساب جدید دوباره عضو شوید، بنابراین هزینه نقض این شرایط بسیار بالا است. خرید اکانت موجود برای شروع فعالیت، نمونه‌ای از نقض قوانین اینستاگرام است. پس با شرایط و سیاست‌های اینستاگرام آشنا شوید. شما می‌توانید لیست کامل را از قسمت سایت اینستاگرام (Terms of Use statement) پیدا کنید. برخی از آنها عبارتند از:

  1. شما نمی‌توانید دیگران را جعل کنید یا اطلاعات نادرست ارائه دهید.

  2. شما نمی‌توانید کاری غیرقانونی، گمراه کننده یا جعلی انجام دهید.

  3. شما نمی‌توانید شرایط و قوانین اینستاگرام را نقض و یا دیگران را به نقض تشویق کنید.

  4. شما نمی‌توانید کاری را انجام دهید که عملکرد اینستاگرام را تحت تأثیر قرار دهد.

  5. شما نمی‌توانید برای ایجاد اکانت یا جمع آوری اطلاعات از راه‌های غیر مجاز تلاش کنید.

  6. شما نمی‌توانید اکانت‌تان را بخرید، بفروشید یا انتقال دهید و یا درخواست، جمع‌آوری و یا استفاده از اعتبار ورود از سایر کاربران کنید.

  7. شما نمی‌توانید اطلاعات خصوصی یا محرمانه ارسال کنید یا حقوق کسی را نقض کنید.

  8. شما نمی‌توانید از نام دامنه یا نشانی اینترنتی دیگران در نام کاربری خود بدون رضایت کتبی قبلی اینستاگرام استفاده کنید.

ادامه دارد …

 

برگرفته از کتاب قدرت اینستاگرام

 

کتاب قدرت اینستاگرام
کتاب قدرت اینستاگرام

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *