برند شخصی چیست؟
یک تصویر عمومی مشخص، قدرتمند و متقاعدکننده از یک فرد یا شما است.
برند شخصی شما همان تصور ذهنی است که وقتی دیگران به شما فکر میکنند ، آنها را تجسم میکنند.
این تصویر ذهن، نشاندهنده ارزشها، شخصیت و ویژگیهای خاص شماست که شما را از سایر افراد (رقبای شما) منحصر به فرد نشان میدهد.
برند شخصی شما همان تصور ذهنی است که وقتی دیگران به شما فکر میکنند ، آنها را تجسم میکنند.
این تصویر ذهن، نشاندهنده ارزشها، شخصیت و ویژگیهای خاص شماست که شما را از سایر افراد (رقبای شما) منحصر به فرد نشان میدهد.
نتایج ایجاد و توسعه برند شخصی
1- به آسانی مشتریان بیشتری جذب می کنید.
2- قیمت یا دستمزد خود را بالا میبرید و درآمد بیشتری داشته باشید.
3- مشتریان خود را راضی نگه دارید و جریان ثابتی از مراجعهها برای خود ایجاد کنید.
برای رسیدن به این نتایج باید چه کار کنیم؟
1- کاری کنید مردم فکر کنند متفاوت از دیگران هستید.
متخصص جلوه دادن قسمت بسیار مهمی از برند شخصی موفق است (متمایز باشید).
2- به دیگران کمک کنید تا ببینند شما هم یکی مثل آنها هستید (مردمی باشید).
ما همه میخواهیم با افرادی کار کنیم که دوستشان داریم، مردمی که ما را درک میکنند وارزشهای یکسانی داریم.
3- مردم را به تخصص خود علاقمند کنید.
دنیا امروز از فروش و تبلیغات اشباع شده است. باید کاری کنیم تا مردم برای همکاری با ما احساس غرور کنند و پیگیر فعالیت های ما باشند.
اهمیت برند شخصی:
انعطاف بیشتری به کار خود وارد میکنید.
به دستاوردهای کاری خود میافزایید.
شغلی چند منظوره میسازید.
از شبکه خود استفاده بهتری میبرید.
بازاریابی خودتان را سادهتر میکنید.
به خودتان مزیت رقابتی میدهید.
برای دریافت فایل کامل همایش آموزشی برند شخصی اینجا را کلیک کنید
بدون دیدگاه