تصور کنید که این نقشه به شما نشان میدهد چگونه میتوانید از نقطه A (بدون نتیجه) به نقطه B برسید (ترافیک بیشتر، تایید بیشتر، فروش بیشتر).
تصور کنید این دستورالعمل به شما میآموزد چگونه روی 20% مواردی تمرکز کنید که 80% نتایج را ایجاد میکنند.
دیگر تصور نکنید.
هر بازاریاب میداند که “محتوا پادشاه است”. با این حال، با یک جستجو در گوگل، اطلاعات زیادی در مورد نحوه برنامهریزی، ایجاد و انتشار محتوا دریافت میکنید. گم شدن و غرق شدن آسان است. بیشتر اوقات، اطلاعاتی که پیدا میکنید پیچیده است و بسیار بعید است که اطلاعاتی در مورد نحوه متناسب بودن و کارکرد قطعات مختلف بازاریابی محتوایی مختلف پیدا کنید.
بازاریابی محتوا ساده است – این قسمت اصلی این کتاب است!
“طرح یک صفحهای بازاریابی محتوا” نقشهای است که به شما کمک میکند بفهمید کدام قسمت از جادوی بازاریابی محتوا شما متناسب است و چگونه عناصر مختلف با هم کار میکنند. این کتاب وابستگی متقابل بین این روشهای بازاریابی محتوا و چگونگی کمک آنها به دستیابی به موفقیت در بازاریابی محتوا را نشان میدهد.
چه چیزی در این کتاب در انتظار شماست؟
-
طرح یک صفحهای بازاریابی محتوا تصویر بزرگتری از نحوه کارکرد بازاریابی محتوا به شما ارائه میدهد.
-
نقشه راه 4 مرحلهای موفقیت برای راه اندازی و توسعه برنامه موفق بازاریابی محتوا.
-
روند دقیق تبدیل 95٪ از خریداران آنلاین از “آماده خرید نیست” به “مشتری دست به نقد”.
-
خودتان یا تجارت تان را با فرمول 10 مرحلهای به حداکثر شهرت تبدیل کنید.
-
مسیر 9 مرحلهای ساده و اثبات شده برای 2 برابر شدن نتایج بازاریابی محتوا.
کتاب طرح یک صفحه ای بازاریابی محتوا توسط گروه زمان تغییر ترجمه و در قطع وزیری و در 224 صفحه منتشر شد.
قیمت کتاب: 75 هزار تومان است. ارسال کتاب تا 14 آبان، رایگان است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین کتاب طرح یک صفحهای بازاریابی محتوا، اینجا را کلیک کنید.
بدون دیدگاه