سرنخ های 100میلیون-دلاری

سرنخ های 100میلیون-دلاری


کتاب سرنخ های 100 میلیون دلاری به زودی منتشر میشود . الکس هرمزی در کتاب جدید خود به خوانندگان آموزش میدهد که می‌توانید بدون تغییر چیزی که می‌فروشید، 2 برابر، 10 برابر یا 100 برابر بیشتر از حال حاضر به دست آورید…

این کتاب شامل تاکتیک‌ها و روش‌هایی است که در کمتر از یک دهه، مرا از خوابیدن در باشگاه به مالکیت مجموعه‌ای از شرکت‌هایی رساند که سالانه 200.000.000 دلار در درآمد دارند. آیا می‌خواهید بدانید چه فرقی بین این دو دوره زمانی بود؟ تعداد سرنخ‌هایی است که می‌گرفتم. مشکل اینجاست که اکثر صاحبان کسب و کار نمی‌دانند چگونه سرنخ بگیرند.

من این کتاب را برای حل مشکل سرنخ‌های شما نوشتم.

امروزه، شرکت‌های ما روزانه بیش از 20.000 سرنخ جدید در شانزده صنعت مختلف تولید می‌کنند. و این کار را با استفاده از هشت استراتژی داخل کتاب انجام می‌دهند. وقتی با این هشت استراتژی آشنا شوید، نمی‌توانید نادیده‌شان بگیرید. آن‌ها بسیار قدرتمند هستند.

آنچه در این کتاب خواهید خواند …

  • ساده‌ترین راه برای جذب پنج مشتری بعدی
  • سیستم قلاب-حفظ-پاداش برای تبدیل محتوا به سرنخ
  • چارچوب تبلیغاتی 6 بخشی که باعث می‌شود افراد بیشتری – به ویژه غریبه‌ها – آنچه می‌فروشید را بخواهند
  • تنها سؤالی که بلافاصله هر غریبه‌ای را (هرچقدر هم که سرد باشد) به یک سرنخ داغ تبدیل می‌کند
  • 7 روش ارجاع مستقیم که مسئول 30 درصد از فروش من هستند
  • استراتژی وابسته که صدها کسب و کار دیگر را به تبلیغ رایگان چیزهای شما ترغیب می‌کند
  • نوعی قرارداد با آژانس‌ها که باعث می‌شود آن‌ها بدون هیچ هزینه‌ای رازهای محرمانه خود را به شما آموزش دهند
  • چارچوب چگونه می‌توان در کمتر از 2 هفته، افراد غریبه را به ارسال سرنخ برای خود ترغیب کرد
  • و هر چیز دیگری که باعث شد شرکت‌های ما سرنخ‌های زیادی کسب کنند

و بهترین هدیه من به شما این است که … تنها یک ساعت پس از خواندن این کتاب، می‌توانید از آن برای دریافت سرنخ‌های بیشتر استفاده کنید. فقط باید بدانید به کجا نگاه کنید …

الکس هرمزی، کارآفرین، سرمایه‌گذار و نیکوکار آمریکایی است. در سن 32 سالگی، دارایی خالص الکس و همسرش لیلا از 100 میلیون دلار گذشت. مأموریت جدید این زوج این است که کسب و کار را برای همه امکان‌پذیر کنند. آن‌ها این کار را با تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، انتشار کتاب و دوره‌های رایگان برای کارآفرینان انجام می‌دهند. کتاب دیگر الکس هرمزی با نام پیشنهادهای 100 میلیون دلاری نیز توسط انتشارات زمان تغییر ترجمه و منتشر شده است.

 

$100M-Leads
$100M-Leads

 

 

$100M-Leads 1
$100M-Leads 1

 

 

 

سرنخ های 100میلیون-دلاری
سرنخ های 100میلیون-دلاری

 

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

دیدگاه ها غیرفعال است.