چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم چاپ سوم

چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم چاپ سوم


چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم

به سختی می‌توان تبلیغی نوشت که حس “اصرار” در آن نباشد. اما تبلیغ نویسی صرف نظر از کسب و کاری که در آن مشغول هستید مهارتی اساسی برای کسب و کارها است. کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم، راهنمای گام به گام برای نوشتن متنی است که بدون تحمیل می‌فروشد.

آنچه در این کتاب می‌آموزید:

  • ساختار مشترک پنهان شده در پشت تمام متن‌های تبلیغاتی متقاعد کننده.

  • نحوه جلوگیری از رایج‌ترین اشتباهات تبلیغ نویسی.

  • تکنیک ساده برای نوشتن تبلیغی که خواندنش آسان است.

  • نحوه نوشتن تبلیغ کوتاه جذاب برای شبکه‌های اجتماعی.

  • نمونه عناوین، نقطه بولت­ها، و آغازگرها – برای “الگو گرفتن” و استفاده شما!

  • الگوها، مثال‌ها و چک لیست‌هایی که به صورت تضمینی تبلیغ شما را بهبود می‌دهند.

  • … و موارد بسیار دیگر!

کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم، راهنمای بی قید و شرط شما برای نوشتن متنی است که جریان نقدینگی ایجاد می‌کند.

کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم برای اولین بار در ایران توسط گروه زمان تغییر ترجمه شده است و در قطع وزیری و در 176 صفحه منتشر شده است و به چاپ سوم رسید.

قیمت کتاب: 80 هزار تومان است.

ارسال رایگان تا ۱۲ تیر می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم اینجا را کلیک کنید.

 

درباره رِی ادواردز نویسنده کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم چه می‌گویند

“بهترین معلم تبلیغ نویسی که می‌شناسم.”

“ری ادواردز نه تنها یک تبلیغ نویس حرفه‌ای است، بلکه بهترین معلمی است که در این زمینه می‌شناسم. فرقی نمی‌کند که یک محصول می‌فروشید، یا یک سرویس یا یک دیدگاه؛ چون برنامه رِی به شما آموزش‌های لازم را می‌دهد تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را به سمت خرید حرکت دهید.”

مایکل هایت

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز

Platform: Get Noticed in a Noisy World

“فروش سر به فلک گذاشت!”

“زمانی که برای اولین بار با رِی ملاقات کردم، هنوز با تونی رابینز کار می‌کردم. استخدام رِی، یکی از بهترین تصمیمات ما بود. هر بار که ما از متن رِی استفاده می‌کردیم، فروشمان سر به فلک می‌گذاشت!”

امی پورترفیلد، خالق ProfitLab

“این کتاب از طلاست “

“رِی، رفیق کار بلد من است. او فقط حرف نمی‌زند، بلکه عمل می‌کند. او هر کاری که آموزش می‌دهد را قبلاً انجام داده است. این کتاب از طلاست!”

جف گوینز، نویسنده، The Art of Work

“اثری خارق العاده”

“بالاترین میزان صداقت، و لذت همکاری با … و اثری خارق العاده. من عاشق کار با رِی هستم.”

جف واکر، نویسنده کتاب پرفروش راه اندازی نیویورک تایمز!

خالق The Product Launch Formula

“یک تبلیغ فروش … 10 میلیون دلار درآمد!”

“رِی با سرعت به نتیجه می‌رسد. او متون مفید و اثربخش زیادی برای ما نوشته است؛ از جمله تبلیغ که برایمان بیش از 10.000.000 دلار (ده میلیون دلار) درآمد به ارمغان آورد.”

جو بارتون، بنیانگذار و مدیر عامل انتشارات بارتون

“فروش من را به یک سطح بالاتر برد”

“من عاشق رِی ادواردز هستم! من از منابع شگفت انگیز او استفاده کردم تا فروش خود را به سطح بعدی برسانم. او تبلیغ نویسی را ساده و سرگرم کننده نشان می‌دهد. او بسیار توصیه می‌شود!”

کلیف ریون اسکرافت، The Podcast Answer Man

“هیچکس بهتر از او نیست”

“رِی ادواردز می‌داند چگونه فروش را به طور اخلاقی انجام دهد. هیچکس بهتر از او نیست … بنابراین شما می­توانید فروش بیشتری داشته باشید، به افراد بیشتری کمک کنید و از تأثیری که می‌گذارید، احساس خوبی داشته باشید.”

استو مک لارن، بنیانگذار، Platform University

“به زبان ساده، رِی استاد است … و بقیه در برابر او کارآموز.”

“رِی نه تنها یک تبلیغ نویس حرفه‌ای است، بلکه یک مربی پرشور و فعال برای بااستعدادترین نویسندگان در بازاریابی مدرن امروزی است. رِی، پیچیدگی‌های محیط کارآفرینی امروز را درک می‌کند و به همان اندازه به مدیر عامل شرکت‌ها و کارآفرینان فردی اهمیت می‌دهد. این کتاب، یک راهنمای بی عیب و نقص برای هر کسی است که می‌خواهد میزان نفوذ و همچنین سود خود را افزایش دهد.”

برایان هولمز، بنیانگذار – Strategic Influencers, LLC

BrianHolmes.com

 

“رِی ماهرانه به نتیجه می‌رسد”

“تقریباً تعداد کمی از تبلیغ نویسان به نتیجه مورد نظرشان می‌رسند. در میان آن‌ها، رِی جزو معدود افرادی است که این کار ماهرانه انجام می‌دهند.”

دیوید گارفینکل، بنیانگذار، World Copywriting Institute

“هیچ چیزی را مخفی نمی‌کند”

“او اطلاعات خود را به صورت سخاوتمندانه در اختیار شما قرار می‌دهد و هیچ چیزی را مخفی نمی‌کند. حتماً از این فرصت استفاده کنید و به تبلیغ نویس نابغه درون خود اجازه دهید ظهور کند بر روی اینترنت و جهان تأثیر بگذارد.”

جوئل کم، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز

Twitter Power 3.0, Ka-Ching, and The Adsense Code

“طرحی قابل فهم برای موفقیت”

“بینش‌هایی که رِی در این کتاب مطرح می‌کند، به من کمک کرد فروش کسب و کارم را بیش از دو برابر افزایش دهم. او یک معلم ماهر، یک نویسنده با استعداد، و یک استاد در ایجاد اطلاعات مورد نیاز شما است، تا بتوانید از آن‌ها برای تولید نتایج واقعی استفاده کنید. اگر در مورد رشد کسب ‌و کار خود جدی هستید، باید این کتاب را بخوانید و نکته‌های مطرح شده در آن را به کار گیرید و تکرار کند. این یک طرح قابل فهم برای موفقیت است!”

دکتر مایکل هادسون، خالق VisionSpeaker™ System

 

“یک ضرورت برای کارآفرینان فناوری”

“رِی، پرده اسرارآمیز دنیای تبلیغ نویسی را برای کارآفرینان فناوری کنار می‌زند. اگر با فناوری مهارت دارید اما به سختی مشتری پیدا می‌کنید، همین الآن از هر کاری که مشغولش هستید، دست بکشید و این کتاب را بخوانید. پاسخ مشکلات مشتری شما در این صفحات است.”

استیو کورتی، PhD ، TableTopInventing.com

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم اینجا را کلیک کنید.

 

چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم چاپ سوم
چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم چاپ سوم

کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

5 دیدگاه

  • خیلی کتاب عالی و پرمحتوایی است ، امکان میدهد انسان با دید مدیریتی بالاتری نسبت به تبلیغات پیش برود و برای این کار مهم برنامه ریزی کند .

  • من این کتاب را مطالعه کردم و باید بگویم که کتاب بسیار بسیار مفید و کاملی است.به نظرمن هرکسی که می خواهد کالایی را از طریق یک وب سایت به فروش برساند و تخصصی هم در این حوزه ندارد بهتر از قبل شروع کار حتما این کتاب را مطالعه کند .من هم از کامل بودن محتوای این کتاب لذت بردم و هم از ترجمه بسیار روان گروه زمان

  • کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم کتابی با ارزش برای نوشتن متنی است که بدون تحمیل می‌فروشد. امروزه اکثر کاربران از تبلیغات مزاحم و آزار دهنده خسته شده اند از این رو باید روش های جدید و جایگزین تبلیغ نویسی را فرا گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *