دیجیتال مارکتینگ:
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی الکترونیکی روشی از بازاریابی است که با استفاده از فن آوری های دیجیتال، به استفاده کنندگان دسترسی پیدا کرده و آنان را به مشتری مبدل میسازد.
انواع دیجیتال مارکتینگ:
فعالیت های دیجیتال مارکتینگ شامل اقدامات زیر است:
• بهینه سازی موتور جستجوگر یا همان سئو (SEO)
• بازاریابی محتوایی
• بازاریابی از طریق تاثیرگذاری
• اتوماسیون محتوا
• مانورهای بازاریابی (Campaign Marketing)
• تجارت الکترونیک (e-commerce)
• بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
• تبلیغات نمایشی (بنری و کلیکی)
• کتابهای الکترونیکی
• دیسکتهای نوری و دیسکت های بازی
• سایر فرم های رسانه های دیجیتال
بعلاوه دیجیتال مارکتینگ را میتوان به سایر کانال های غیر اینترنتی رسانه های دیجیتال مانند تلفن های همراه (SMS, MMS)، خدمات پاسخ دهی تلفنی و یا متن پیام گونه تلفن در حالت انتظار نیز گسترش داد.
مزایای دیجیتال مارکتینگ؟
در قرن حاضر، بدون شک دیجیتال مارکتینگ، مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است. در بازاریابی الکترونیکی (دیجیتال مارکتینگ)، می توانید پیامها را به گونه ای طراحی کنید تا به طور کامل پاسخگوی نیازها و خواسته های معین مخاطبان باشد.
بدون دیدگاه