websitetraffic

websitetraffic


همانطور که می‌دانید وبلاگ و سایت، یک یا چند صفحه اینترنتی شخصی یا گروهی است که در آن شخص یا گروه به ارائه موضوعات مختلف یا متنوع به صورت روزانه یا چند روز در میان می‌پردازند. امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا به امر وبلاگ‌نویسی روی آورده‌اند که همین موضوع باعث می‌شود وبلاگ‌نویسان برای جلب توجه و البته حفظ بازدیدکنندگان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

میلیون‌ها نفر برای جلب توجه در وب رقابت می‌کنند. در حقیقت، هر روز بیش از صد هزار وبلاگ ساخته می‌شوند. پس نیاز به توجه جزو بدیهیات است، اما جذب بازدیدکنندگان و حفظ توجه آنان کار آسانی نیست.

خوشحالم شما را در صفحه خودم می‌بینم. شاید بخواهید در وبلاگ من عضو شوید. از بازدید شما متشکرم!

برای جذب توجه بازدیدکنندگان باید کاری کنید که آن‌ها مدت بیشتری در وبلاگ شما بمانند و به سرعت از آن خارج نشوند. با این ۵ روش کاری کنید که بازدیدکنندگان وقت بیشتری را برای وبلاگ شما بگذارند:

۱- لینک‌ پست‌های قدیمی‌تر وبلاگ خود را به پست‌های جدیدتر اضافه کنید

با این کار به بازدیدکنندگان خود امکان می‌دهید از پست‌های بیشتری دیدن کنند. اضافه کردن لینک‌ پست‌های قدیمی‌تر همچنین باعث کاهش بانس ریت یا نرخ پرش کاربر می‌گردد. منظور از پرش کاربر خروج کاربر از آن سایت یا صفحه است.

۲-  محتوای با کیفیت بنویسید

وقتی کسی وارد وبلاگ شما می‌شود، مطالب ومحتوای باکیفیت صفحه شما می‌تواند عامل تصمیم‌گیرنده‌ای برای وی باشد تا مدت بیشتری در وبلاگ شما بماند یا اینکه از آن خارج شود.

۳-  بازدیدکنندگان را ترغیب کنید تا در وبلاگ شما عضو شوند

بازدیدکنندگانی که عضو وبلاگ شما می‌شوند، به طور مداوم به آنجا سر می‌زند. پس از آنکه وبلاگ شما را به قدر کافی خواندند ممکن است تصمیم بگیرند نگاهی به صفحات پست‌های وبلاگ شما بیاندازند.

۴- یک فهرست با گزینه‌های خوب تهیه کنید

فهرست وبلاگ شما باید شامل بخش مخاطب (درباره من) و گزینه‌های دیگر باشد. هر چه تعداد این گزینه‌‌ها بیشتر باشد، بازدیدکننده مدت زمان بیشتری را در وبلاگ شما سپری خواهد کرد.

۵- بهترین‌های خود را به نمایش بگذارید

اگر تاکنون این کار را در وبلاگ خود انجام نداده‌اید، نیاز به یک ویجت دارید که محبوبترین پست‌های وبلاگی شما را به نمایش بگذارد. اکثر اوقات، محبوبترین پست‌های وبلاگ، بهترین پست‌های آن وبلاگ هم هستند. اگر کسی ببیند که شما سعی دارید بهترین کارهای خود را ارائه دهید، به طور حتم ترغیب می‌شود وقت بیشتری را برای بازدید وبلاگ شما بگذارد.

هر چه بازدیدکنندگان زمان بیشتری را به خواندن و دیدن پست‌های وبلاگ شما اختصاص دهند، بیشتر با شما آشنا خواهند شد. بازدیدکنندگان ممکن است نگاهی به محصولات شما بیاندازند، با طرح یک سوال با شما ارتباط برقرار کنند یا این که محصولات شما را بخرند. هر چه مدت زمان بازدید آن‌ها از وبلاگ شما بیشتر شود، نتیجه بهتری خواهید گرفت.  

 

منبع: سایت شبکه

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *