ابزارهای کاربردی و رایگان گوگل در کسب و کار

ابزارهای کاربردی و رایگان گوگل در کسب و کار


همایش آموزشی ابزارهای گوگل در کسب و کار در تاریخ 12 تیرماه در مشهد برگزار میشود. در این همایش آموزشی که با مساعدت مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ارم و در قالب سه شنبه های مهارتی اجرا می گردد در مورد ابزارهای رایگان گوگل که در کسب و کارهای جدید، افزایش فروش و ایجاد و توسعه برند شخصی استفاده میشود توضیحاتی ارائه می شود.

مکان برگزاری همایش: مشهد بلوار سازمان آب ، شهید صادقی 27، مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ارم، طبقه سوم، سالن همایش ها.

تاریخ برگزاری همایش: سه شنبه 12 تیر ماه 1397

ساعت برگزاری همایش: 12 الی 13

نکته: ثبت‌نام و حضور در همایش آموزشی ابزارهای گوگل فقط از طریق ثبت‌نام اینترنتی و فرم زیر انجام میشود. ثبت‌نام حضوری همایش آموزشی برند شخصی به علت محدودیت مکان، ظرفیت کم و به جهت راندمان بهتر برگزاری جلسات، در روز برگزاری همایش آموزشی “ابزارهای گوگل در کسب و کار” انجام نمیشود.

توجه مهم: بعد از تکمیل فرم زیر و ارسال اطلاعات ثبت نام، توضیحات مربوط به موفق بودن ثبت نام در همین قسمت صفحه سایت قابل مشاهده است.

 

متاسفانه ظرفیت ثبت نام همایش آموزشی "ابزارهای گوگل در کسب و کار" تکمیل شده است. تکرار همایش آموزشی برند شخصی از طریق کانال مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ارم اطلاع رسانی میشود.

 

 

 

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *