ده نشانه ای که آیا دیگران از شما باهوش‌ترند

ده نشانه ای که آیا دیگران از شما باهوش‌ترند


مگر خودتان فکر کنید که باهوش ترین هستید. چه کسی دلش نمی خواهد که باهوشترین باشد؟ بله همه مایلند که باشند، بنابراین سعی می کنیم که بفهمیم با هوش ترین فرد کیست شاید بتوانیم از او امروز چیزی بیاموزیم.

ده نشانه ای که آیا دیگران از شما باهوش‌ترند اینها مشخصه های یک شخص باهوش است:

  1. شما می دانید که آنها زیاد سخن نمی گویند، برای اینکه می دانند با گوش فرا دادن است که می آموزند.

  2. آنها مطالب زیادی تری را نسبت به اشخاصی که در آن فن متخصص هستند بلدند. این هدیه ای از ذهن باز آنهاست، دائما ذهنشان توسط محرک هایی که توسط دیگران انجام می شود و جالب بنظر می رسد تغذیه می گردد.

  3. بنظر می رسد که تردستی می کنند، با نهایت علاقه مندی و چالاکی کار می کنند و هرگز یک کار خطا را دوبار امتحان نمی نمایند. وقتی اینکار را می کنند، ،به هر طریقی که شده سعی می نمایند کاری را که انجام می دهند صد در صد سفارشی و بدون اشکال باشد.

  4. احتمالا برخی اوقات به شبکه های اجتماعی سری می زنند. نه همیشه. برخی اوقات، نه تنها مکان عالی برای شنیدن است، بلکه ذهنشان را بازخوردهایی که دیگران ممکن است بسادگی از کنارش بگذرند انباشته می نمایند.

  5. حتی وقتی اشتباهات مهلکی می کنند، لبخند می زنند، انسانهای باهوش برآشفته نمی شوند زیرا ذهن قدرتمند آنها سریع تر از اینکه اتفاق بد بیافتد با راهکاری زیرکانه آنها را حمایت می نماید.

  6. خودشان خوب می دانند که معمولا زیرک ترین فرد در منزل هستند، اما وقتشان را به هیچ وجه برای ساکن ماندن در آن هدر نمی دهند. در عوض، اگر فکر نمایند شخص دیگری زیرک تر از خودشان در اتاق است به عنوان چالشی به آن نگاه می کنند .

  7. اگر مدیر باشند، از هیچ تلاشی برای زیرک تر نمودن افراد دریغ نمی کنند، از همه محبو بترند و از همه بیشتر با سایرین در گروه ارتباط برقرار می نمایند. آنها مخفی کار نیستند زیرا می دانند که کار گروهی کار زیرکانه ای است. همچنین اطمینان دارند که افرادی که با هوش تر از آنها بنظر می رسند دقیقا به همین علت است که با هوش ترند.

  8. مهارت های مخفی دارند که تا زمانی که نیاز نشود بروز نمی دهند. هیچ احساس نیازی برای به رخ کشیدن توانایی هایشان برای اینکه از سایرین برتر باشند ندارند.

  9. شاید تحصیلات عالی داشته باشند و شاید نداشته باشند. هرگز نمی توانید صرفا با در کنارشان بودن آنها را بشناسید مگر زمانی که با آنها وارد بحث شوید.

  10. هرگز، تحت هیچ شرایطی، کاری نمی کنند که شما احمق بنظر برسید، حتی اگر بدانند این کار برایشان مثل آب خوردن است. از تجربیاتشان آموختند که تنها چیزی که وقتی کسی را بد جلوه می دهید اتفاق می افتد این است که انگار خودتان را بد جلوه داده باشید.

حال می دانید که افراد باهوش چه نوع افرادی هستند. اگر می خواهید شما هم باهوش بنظر برسید، کارهای بالا را انجام بدهید.

 

منبع: شبکه

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *