بسیاری از وبسایتها میبازند. تقریباً همه آنها. بسیاری از این وب سایت ها هرگز به سوددهی نمیرسند. این وب سایتها مانند ظرفهای شکلات به نظر عالی هستند اما به محض آنکه مشتریان به آنها سرازیر میشوند نابود میشوند.
برخی از این سایتها در ابتدا موفق هستند و بعد به وسیله رقبایشان از بازار کنار گذاشته شدند.
کتاب ساخت سایت موفق درباره چگونگی رسیدن به روند پیشرفت است، ساختن وب سایتهایی که مشتریان عاشقش باشند و به شدت سودآور هستند.
این کتاب توانایی تحول در کسب و کار و شغل شما را دارد. مطمئن باشید. ادعای فوقالعادهای است. ادعاهای بزرگ نیازمند اثبات فوق العاده هستند.
این کتاب درباره حقایقی جهانی است. ما تاکنون تجارتی را پیدا نکردیم که تکنیکهای این کتاب درباره آن جواب ندهد. ما روشمان را به تقریباً برای همه انواع وب سایتها اعمال کردهایم:
▪ به 9 زبان
▪ در 22 کشور: استرالیا، کانادا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هند، ایرلند، ترکیه، ایتالیا، ژاپن، لیتوانی، مالزی، نیوزیلند، نروژ، صربستان، اسپانیا، سوئد، امارات متحده عربی، انگلستان، و امریکا.
▪ در همه اندازهها: از استارت آپ تا شرکتهای بزرگ
▪ در مدل تجاری کسب و کار به مصرفکننده و مدل کسب و کار به کسب و کار
▪ در بیش از 80 صنعت مهم: شامل اقتصاد، سلامتی، خرده فروشی، گردشگری، فناوری، تفریح و غذا و … (هر صنعتی که شما نام ببرید ما کار کردیم !)
▪ با انواع متفاوت از محصول: فروش کالاهای فیزیکی، خدمات، نرم افزار و اطلاعات
▪ انواع کسب و کارها سایتهای بازرگانی، واسطهای، انتشاراتی، شبکههای اجتماعی و کسب و کار اینترنتی
▪ در شکلها و فرمهای متنوع: سایتهای گوناگون دسکتابی و موبایلی، اپلیکیشنهای موبایلی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات آفلاین و …
کتاب ساخت سایت موفق برای تمام نقشهای شغلی شما مفید است:
▪ اگر اولین وب سایت خود را ایجاد میکنید و امیدوار هستید که نتایج خوبی از آن بدست آورید (به جای اینکه یک وب سایت بروشوری داشته باشید)، این کتاب به شما کمک میکند تا درک کنید که صفحات چه میخواهند بگویند که بسیار مهمتر از چگونگی صفحات هستند.
▪ اگر شما یک طراح وب یا مدیر بازاریابی باشید، این کتاب به شما مهارتها و منابع اصلی میدهد تا وب سایتهایی را ایجاد کنید که رقبای خود را شکست داده و بر بازار آنها حاکم شوند.
▪ اگر شما یک مدیر عامل یا مدیر ارشد هستید، این کتاب فعالیتهای اصلی را نشان میدهد که تیم شما باید روی آن تمرکز کند.
خلاصه اینکه، مهارت هایی که از این کتاب یاد میگیرید، اکنون برای شما و بعداً برای هر کاری که انجام میدهید، مؤثر خواهد بود.
در دهه 1990 وب سایتهایی برای طراحان سایت طراحی شدند که اهداف آنها به طور معمول (1) استفاده از این پروژه به عنوان فرصتی برای یادگیری فن آوریها (Flash، XML، CSS و دیگران) و (2) برای نشان دادن جایگاه و توانایی آنها بود.
در سال 2000 وب سایتها برای موتورهای جستجو طراحی شدند. برای دریافت ترافیک از موتورهای جستجو ، وب مسترها به فکر بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) هستند و وب سایتها را “موتور جستجو دوستانه” میکنند. متأسفانه موتورهای جستجوگر که هنوز ابتدایی بودند، به طور تصادفی برخی از شیوههای بسیار کاربرپسند را پاداش دادند، از جمله صفحاتی که با کلمات کلیدی پر شدهاند.
در سال 2010، وب سایتها برای شرکتها طراحی شدند. موتورهای جستجو دیگر کمتر فریب میخورند، بنابراین آژانسها میتوانستند تا روی خواستههای مشتریهایشان متمرکز شوند. مشتریها چه میخواستند؟ خوب، بعضی از آنها پیمایش مورب در سایتشان را میخواستند، بعضی از آنها میخواستند اسکرول سریع داشته باشند، و برخی میخواستند آیکونهای جذاب داشته باشند. برخی دیگر بهترین شیوههای موجود را میخواستند، با تکنیکهای بازاریابی و چیزهایی که از رقبا اقتباس شده بودند. وقتی گالریهای تصاویر وب سایتها را مرور کنید، میتوانید انواع مواردی که میخواستند را ببینید.
و اینجا جایی است که امروز هستیم.
با این حال، در طول آن دوره، تعداد کمی از شرکتها بودند که از این روند پیروی نکردند. این شرکتها و موفقترین وب سایتها، روی مشتریان خود تمرکز میکنند. طراحی مشتری محور و بسیار شگفتآور بود و هنوز هم هست. وب سایتها چیزی شبیه به آنچه در گالریهای تم مشاهده میکنید نیست. مشتریانی مانند آنها، اغلب به آنها مراجعه میکنند، و هزینههای زیادی را نیز خرج میکنند. وب سایتهای مشتری محور و بهینهسازی شده برای مشتری برنده میشوند. نحوه فعالیت این نوع سایتها موضوع کتاب ما است.
اگر هر یک از وب سایتهای موفق را مطالعه کنید، میبینید که آنها از “موتورهای تبدیل” ، صفحات فرود کامل و پیشنهادات غیرقابل مقاومت، رابطهای زیبا و کاربر پسند، حلقههای ویروسی و جریانهای مرتبسازی ساده ساخته شدهاند و اگر خودتان به شرکتها مراجعه کنید، خواهید فهمید که اعضای تیم آنها مهندسانی هستند که به طور دقیق تنظیم این موتورهای تبدیل را انجام میدهند.
از طرف دیگر شرکتهای وب که تلاش میکنند تمرکز خود را روی چیزهای مختلف نشان دهند. برخی از آنها وقت خود را صرفSEO میکنند. برخی دیگر طراحی زیبا وب را در اولویت قرار میدهند. بسیاری از آنها هرگز وب سایتهای خود را تغییر نمیدهند، زیرا گرههایی از پیچیدگی ایجاد کردهاند که نمیتوانند تغییر دهند. البته آن رشتهها و بسیاری موارد دیگر دارای اهمیت هستند. اما متوجه میشویم که وقتی وب سایتی پرقدرت ایجاد کردهاید، این کارها آسان میشوند.
خرید و سفارش آنلاین کتاب ساخت سایت موفق
بدون دیدگاه