سال ۲۰۱۵ چالش‌های جدیدی را پیش پای کسب‌وکارهای مختلف گذاشت و کسب‌وکارهای کوچک نیاز به حسابداری‌های پیچیده را احساس کردند. پیشرفت فناوری اطلاعات، اصلاح قانون بهداشت و درمان، افزایش جریمه‌ها و سطوح اعتبار مالیاتی و نسل جدیدی از تامین بودجه آنلاین و وام‌های کسب‌وکار درون شرکت‌ها نهادینه شده‌اند. روزبه‌روز تعداد شرکت‌های نوپا افزایش می‌یابد. به این ترتیب کسب‌وکارها باید ابزار‌های خود را به منظور رقابت در محیطی که به سرعت در حال تغییر است، به‌روز کنند. در ادامه به بررسی ۱۰ ابزار اصلی کسب‌وکار در سال ۲۰۱۵ می‌پردازیم.

ابزار موبایل ۴G

این ابزار وسیله‌ای حیاتی در دنیای کسب‌وکار در سال ۲۰۱۴ به شمار می‌رفت و همچنان این روند در سال‌های ۲۰۱۵ و پس از آن ادامه دارد. شبکه‌های بزرگ و مهم سرعت و ظرفیت سیستم‌های خود را از ۳G به ۴G ارتقا داده‌اند. کلید کار با سرعت ۴G ابزاری است که قابلیت پذیرش آن را داشته باشد. شبکه ۴G LTE بهبود قابل توجه سرعت آپلود و جست‌وجوی آنلاین را در پی دارد. شرکت‌های کاربر نرم‌افزار مبتنی بر سیستم ابری و به‌خصوص حسابداری بر پایه آن در کسب‌وکار‌های کوچک نیاز به دسترسی موثق و توانایی تعامل سریع با سیستم‌های آنلاین دارند. یک ابزار موبایل ۴G وسیله‌ای عالی برای استفاده از سیستم‌های آنلاین ابری محسوب می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری کسب‌وکار آنلاین

این ابزار یکسری مزایای رقابتی مختلف را در بر دارد. نرم‌افزار پیشرفته‌ای نظیر Sage. com امکان ذخیره‌سازی داده‌های اطلاعاتی را به وجود می‌آورد. حسابداری کسب‌وکار آنلاین برای کسب‌وکار‌های کوچک به ترویج بهره‌وری و توسعه کنترل مدیریتی روی فرآیند‌های مهم و بحرانی می‌پردازد. در ضمن با ایجاد یک نوع مزیت رقابتی در عرصه مدیریت پروژه، روی فرآیند‌های کسب‌وکار و افزایش میزان رضایت مشتری نظارت دارد. مدیریت روابط با مشتری و منابع سازمانی از جمله فواید این ابزار است.

دسترسی به تامین بودجه کسب‌وکار آنلاین

این یک منبع کسب‌وکار در حال ظهور در سال ۲۰۱۵ به حساب می‌آید. بانک‌های سنتی به مشارکت با وام‌دهندگان تخصصی کسب‌وکار‌های کوچک پرداخته‌اند. آنها روش‌هایی را برای بررسی وضعیت وام‌گیرنده ابداع کرده‌اند که مانند پروسه کاری بانک‌های سنتی سخت و منحصر به فرد نیست. با هدف جذب کسب‌وکار‌های کوچک، این وام دهندگان تخصصی تصمیم‌گیری برای دریافت یک نوع وام سریع را به افراد پیشنهاد می‌دهند. کلید استفاده مفید و مؤثر از این منبع مجموعه‌ای عالی از نرم‌افزار‌های حسابداری برای ابزار‌های ویژه کسب‌وکار‌های کوچک است. وام گیرندگان نیز باید یکسری گزارش‌های دقیق و مفید را ارائه دهند.

حساب‌های آنلاین مطالبات مالی

این یک منبع در حال رشد بودجه‌های عملیاتی برای کسب‌وکار‌ها و شرکت‌های نوپای کوچک است. حسابداری پیشرفته مخصوص کسب‌وکار‌های کوچک تنظیمات خودکار مورد نیاز برای جمع‌آوری اطلاعات با هدف تهیه گزارش‌ها شامل حساب‌های دریافتی مهم و قدیمی را فراهم می‌کند.

صورت‌حساب سفارشی

این ابزار مهم مدیریت روابط با مشتری یکی از ویژگی‌های حسابداری پیشرفته برای کسب‌وکار‌های کوچک به شمار می‌رود. این وسیله می‌تواند تصور مردم از برند و ارتباطات مشتری با آن را بهبود بخشد.

صورت‌حساب آنلاین الکترونیکی

به‌عنوان یک جریان درآمد تعیین کننده رشد کسب‌وکار، صورتحساب برای کسب‌وکار‌های کوچک از اهمیت خاصی برخوردار است. صورتحساب ایمیلی یکی از خصوصیات مهم نرم‌افزار حسابداری SageOne. com برای کسب‌وکار‌های تازه‌تاسیس، کوچک و میکرو کسب‌وکار‌ها محسوب می‌شود.

مدیریت منابع شرکت‌ها

این نرم‌افزار یک قابلیت مهم حسابداری پیشرفته مخصوص کسب‌وکار‌های کوچک را در خود گنجانده است. این سری عملکرد‌ها شامل منابع انسانی و اموال کسب‌وکار‌ها می‌شوند. چنین نرم‌افزاری به هم‌تراز کردن منابع سازمانی و نیل به اهدافی از این نوع کمک می‌کند.

پیشرفت‌هایی در زمینه امنیت سایبری

همزمان با رشد خطرات مرتبط با انجام کسب‌وکار در اینترنت، بسیاری از شرکت‌ها نیز گام‌هایی اضافی به منظور محفاظت از منابع در مقابل نفوذ‌های الکترونیکی ناخواسته برداشته‌اند. گزارش‌های جدید از میان میلیون‌ها برنامه پرکاربرد موبایل بر روی چند نمونه آسیب‌پذیر تمرکز کرده‌اند. همراه با افزایش استفاده از ابزار‌های موبایل در حوزه ارتباطات و امور مربوط به کسب‌وکار، امنیت در برابر سوء‌استفاده دیگران اهمیت بیشتری می‌یابد. محافظت ساختاری و سطح بالا از سیستم‌های ابری به علت تجهیز آنها به سیستم‌های کنترل از راه دور و ویژه امنیتی است.

دفاتر مجازی و خدمات دفتری

حضور یک کسب‌وکار در فضای مجازی و تصور مردم از آن در این فضا از سرمایه‌های مهم هر شرکت در جهان به حساب می‌آید. در عصر فناوری اطلاعات و اقتصاد جهانی، موقعیت فیزیکی یک کسب‌وکار از اهمیتی متفاوت با مدل‌های کسب‌وکار سنتی برخوردار است. دفاتر مجازی و خدمات دفتری بخش‌هایی آشکار از کسب‌وکار‌های خانگی یا دورکار به شمار می‌روند. در اقتصاد جهانی، کسب‌وکار‌ها به وسیله یکسری راه‌های تماس نظیر اسناد مالی، گزارش وضعیت‌ها و سیستم‌های صورت‌حساب سفارشی تصویری از خود را می‌سازند.

حضور در رسانه‌های اجتماعی

در سرتاسر دنیا، رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان محرکی برای افزایش تماس‌ها در حوزه کسب‌وکار منجر به جذب مشتریان جدید می‌شوند. حضور در رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌های پیشرو یک سرمایه قوی است. این رسانه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توییتر، گوگل‌پلاس و LinkedIn را در بر می‌گیرد. وبلاگ‌نویسی و دیگر شکل‌های رسانه‌های اجتماعی مثل وب‌سایت‌های سازمانی پیشرفته و بازاریابی با استفاده از موتور جست‌وجوگر (SEM) کلید‌های کسب موفقیت در سال ۲۰۱۵ هستند.

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *