کتاب راهکارهای حیاتی چاپ دوم

کتاب راهکارهای حیاتی چاپ دوم


پانزده روش برای اینکه خودتان، محصول یا شرکت‌تان را در بازار برجسته کنید

  1. پسوند “در خدمت شما هستم” را به هر کاری که برای مشتریان خود انجام می‌دهید بچسبانید. شما مشاور مورد اعتماد آن‌ها برای زندگی هستید.
  2. از گفتن چیزهایی که رقیب شما پنهان می‌کند، نترسید. در هر معامله‌ای، به مشتری خود بگویید: “این‌ها چیزهایی هستند که به شما گفته نمی‌شوند.”
  3. در تمجید از دستاوردها و ارزش‌های خود تردید نکنید، اما این کار را در چارچوب منافعی که برای مشتری به ارمغان می‌آورد، انجام دهید. آن را با فروتنی، انسانیت، و از صمیم قلب انجام دهید. زیاده‌روی نکنید.
  4. عیوب خود را لیست کنید. مشتریان شما انسان هستند و شما هم همینطور. پس آن‌ها را بپذیرید. انجام این کار باعث می‌شود در چشم آن‌ها واقعی و صادق باشید.
  5. این عادت را در خود پرورش دهید که به هر رابطه به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازار نگاه کنید. این رابطه‌ای یکباره نیست. این تغییر نگرش کلی است.
  6. نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و روی نقاط قوت خود مانور دهید. کار ساده‌ای است، اما اکثر مردم انجامش نمی‌دهند. آن‌ها گرفتار تلاش برای بهبود نقاط ضعف خود می‌شوند. کاری که هیچ اهرمی در آن وجود ندارد.
  7. ریسک خود را کنترل کنید. اما همیشه ریسک‌ها و خطرات نادیده گرفته شده بازار خود را شناسایی کنید و به مشتریان خود در کاهش یا حذف آن‌ها کمک کنید.
  8. تا آنجا که می‌توانید از تحقیقات و داده‌ها برای بیان نظر خود، اثبات مزیت و نشان دادن عملکرد خود استفاده کنید. فقط حتماً این اطلاعات را خلاصه، مقایسه، تفسیر و تجزیه و تحلیل کنید تا مردم بهتر بتوانند آن‌ها را درک کرده و به آن‌ها عمل کنند.
  9. فکر کردن به وضعیت موجود را با چشم اندازی دقیق‌تر و تازه‌تر، و یک استراتژی بهتر، یا نقشه عمل واضح‌تر برای بازار خود، به چالش بکشید.
  10. به طور مداوم با انجام کارهای بیشتر، توجه بیشتر، و مشارکت بیشتر، به ارزش برند خود بیافزایید.
  11. اتحادها و هیئت‌های مشورتی تشکیل دهید. (در فصل 10 در مورد پرورش روابط استراتژیک صحبت خواهیم کرد.)
  12. از تأییدیه‌ها و گواهی‌ها به درستی و اغلب اوقات استفاده کنید. این موارد را می‌توانید از خریداران، اینفلوئنسرها و مقالات مطبوعاتی به دست آورید.
  13. بهترین‌ها را استخدام کنید. به آن‌ها دستمزد خوبی پرداخت کنید. اما بیشتر بر اساس عملکرد به آن‌ها پرداخت کنید.
  14. اگر شما نامرئی باشید، نمی‌توانید بهترین منبع باشید. خودتان، محصولتان یا شرکتتان را بشناسانید. این کار را به طور مؤثر و کارآمد انجام دهید. این کار را با افراد مناسب انجام دهید. و به گونه‌ای تأثیر بگذارید که تلاشتان را جبران کند.
  15. یاد بگیرید که تصویر موفقیت واقعی را خیلی قبل‌تر از دستیابی کامل به آن، نشان دهید. چون دیر یا زود این اتفاق می‌افتد.

 

منبع: کتاب راهکارهای حیاتی نوشته جی آبراهام

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

دیدگاه ها غیرفعال است.