کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی


مجوز چاپ کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی صادره شده است و این کتاب به زودی منتشر میشود.

آیا می‌خواهید به صورت آنلاین کسب درآمد کنید؟ آیا خسته شده‌اید از اینکه مدام می‌شنوید کسب درآمد میلیونی از طریق اینترنت سخت و دشوار است؟ آیا دوست دارید با استراتژی واقع گرایانه و کاربردی آشنا شوید؟ دوست دارید که ‌بتوانید کسب ‌و کار آنلاین با حاشیه سود بالا و بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد بسازید؟ برایتان جالب نخواهد بود؟

ساخت کسب و کار آنلاین سودآور امکان پذیر است، اما نه یک شبه؛ بلکه به مرور و در گذر زمان. واقعیت این است که شما باید از همان روز اول، بازاری منسجم و یکپارچه انتخاب کنید، حاضر باشید چندین ماه به طور مداوم و پیوسته روی کسب و کار خود کار کنید و مسیری را دنبال کنید که افراد موفق پیش از شما طی کرده‌اند و آن را پیش روی شما قرار داده‌اند.

این کتابی از طرف “کارشناس بازاریابی اینترنتی” جهت آموزش کسب درآمد آنلاین نیست.

نویسنده این کتاب بیش از یک دهه است که به ایجاد کسب و کارهای آنلاین مشغول است و توانسته در حوزه‌ها و بازارهای مختلف چندین کسب و کار اینترنتی با درآمدهای شش و هفت رقمی ایجاد کند. او شبیه دیگر به اصطلاح کارشناسان نیست که با آموزش کسب درآمد آنلاین به افراد جیب خود را پُر می‌کنند؛ بلکه با خواندن این کتاب برنامه گام به گامی دریافت خواهید کرد که به شما دقیقاً نشان می‌دهد چگونه کسب و کار اینترنتی سودآور برای خود بسازید (حتی اگر مسلط به تکنولوژی و کامپیوتر نباشید). برای خود کسب و کار اینترنتی با درآمد هفت رقمی ایجاد کنید

متیو پائولسون کارآفرین، نویسنده و متخصص سرمایه گذاری است. او از طریق کسب و کار خود (MarketBeat)  اخبار و راهنمایی‌های مربوط به سهام و سرمایه‌گذاری را به صورت روزانه در اختیار بیش از 400.000 سهامدار قرار می‌دهد. وی همچنین از شرکای تجاری شرکت GoGo Photo Contest و USGolfTV است. متیو به همراه همسرش، کارین و پسرش میکا در داکوتای جنوبی زندگی می‌کند.

کتاب 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی از دیگر آثار این متیو پائولسون است که توسط گروه زمان تغییر ترجمه و منتشر شده است.

آنچه در کتاب صفرتا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی خواهید آموخت

کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی، راهنمای جامع است که هر کسی می‌تواند از آن برای ایجاد کسب و کار نشر مرجع خود استفاده کند. کتاب دارای نه فصل است که در هر فصل، یک جنبه مهم راه اندازی کسب و کار آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است.

در اینجا مروری از مطالب این کتاب آورده شده است:

l فصل اول: انتخاب بازار خاص– در این فصل گفته می‌شود که چگونه بازار خاص مورد علاقه اما سودآور خود را انتخاب کنید. همچنین می‌آموزید که چگونه بازاری را انتخاب کنید که تقاضای تبلیغاتی بالایی داشته باشد و دارای مخاطبانی آماده است که مایل به خرید محصولات دیجیتالی شما هستند.

l فصل دوم: انتخاب نام برای کسب و کار– این فصل به شما کمک می‌کند تا نامی کامل و ایده‌آل برای کسب و کار خود پیدا کنید. همچنین، یاد می‌گیرید که چگونه نام دامنه خوب و لوگو عالی برای کسب و کار خود تهیه کنید.

l فصل سوم: راه اندازی وب‌سایت– در این فصل تمام کارها و اصول اولیه راه اندازی وب‌سایت عنوان شده است. از جمله: گرفتن ‌هاست، نصب وردپرس، انتخاب تم مناسب، نصب افزونه‌ها، و هر چیزی که برای راه اندازی وب‌سایت لازم است بدانید.

l فصل چهارم: استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا – این فصل به شما کمک می‌کند سیستمی بچینید که به طور مداوم برای وب‌سایت شما محتوای عالی تولید ‌کند. در این فصل می‌آموزید که چه شبکه‌های اجتماعی یا پلتفرم‌هایی برای کسب و کار شما مناسب هستند، چگونه محتوای وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، و چگونه ایده‌پردازی کنید.

l فصل پنجم: استراتژی‌های بازاریابی تکمیلی – در این فصل می‌آموزید که چگونه از قدرت بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) در کسب و کار خود استفاده کنید. در این فصل گفته‌ام که چطور به طور مؤثر از پست‌های مهمان و شرکت در پادکست‌ها برای ایجاد مخاطب استفاده کنید. همچنین به قدرت استراتژی‌های تبلیغات پولی پی‌می‌برید و اینکه چگونه متوجه شوید مخاطبان شما از کدام کانال‌های بازاریابی استفاده می‌کنند.

l فصل ششم: کسب درآمد از تبلیغات – در این فصل، چهار روش مختلف برای کسب درآمد از کسب و کار آنلاین معرفی می‌شود. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه با قرار دادن تبلیغات در وب‌سایت خود و همکاری در فروش، کسب درآمد کنید و اینکه چطور بهترین ترکیب شبکه‌های تبلیغاتی را پیدا کنید تا درآمد تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانید و چگونه از لیست ایمیل خود کسب درآمد کنید.

l فصل هفتم: کسب درآمد از محصولات دیجیتال – در این فصل با انواع محصولات دیجیتال آشنا می‌شوید که به طور معمول از طریق کسب و کار نشر مرجع فروخته می‌شوند و اینکه چرا افراد باید محصولات شما را بخرند. علاوه بر این یاد می‌گیرید که چگونه اولین محصول دیجیتالی خود را ایجاد کنید و مطمئن شوید که راه اندازی محصول دیجیتالی شما موفقیت آمیز بوده است.

l فصل هشتم: ایجاد سیستم‌ها و تشکیل تیم – در این فصل به اهمیت ساختن یک تیم برای اداره کسب و کار خود و نحوه یافتن و استخدام اعضای اصلی تیم توضیح داده‌ام. همچنین یاد می‌گیرید که تیم خود را به طور مؤثر هدایت و مدیریت کنید و از سیستم‌ها و رویه‌های عملیاتی استاندارد برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

l فصل نهم: جمع بندی – در فصل آخر، می‌آموزید که چگونه تمام این راهکارها را کنار هم بگذارید و یک برنامه عملی 21 روزه برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود تهیه کنید.

 

 

مجوز چاپ کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی
مجوز چاپ کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی
کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *