کتاب 30 روز تا بهره وری

کتاب 30 روز تا بهره وری


پس از سال‌ها فعالیت و تجربه کار در زمینه‌های گوناگون و تعامل با افراد فعال در حوزه‌های گوناگون و تالیف و ترجمه 20 عنوان کتاب به این نکته پی برده‌ایم که پایه و اساس کارایی در هر فعالیتی رعایت چند اصل ساده اما کلیدی است تا بهره‌وری مناسبی از ساعات زندگی خود داشته باشیم.

زمان گرانبهاترین کالایی است که به رایگان و شکل مساوی در اختیار افراد موفق و نیز افراد معمولی قرار گرفته است. فقط با مدیریت زمان و پیروی از نکاتی کوچک اما دارای تاثیر بزرگ است که می‌توانیم به اهداف کوچک و بزرگ خود برسیم.

دیمون زیهیرادیس در کتاب 30 روز تا بهره‌وری به بررسی فعالیت‌های روزمره اما مهم پرداخته است و عادت‌های مهم افزایش کارایی در زندگی و کسب و کار را به زبانی ساده بیان کرده است. نقطه قوت این کتاب بررسی رفتارهای نامطلوب روی بهره‌وری و ارائه راه‌کارهای حرفه‌ای برای افزایش راندمان است.

امیدواریم که با مطالعه و عمل به راه کارهای ارائه شده در این کتاب، شاهد استفاده بهینه از زمان و افزایش بهره‌وری در زندگی و کسب و کار خود باشید. در پایان خوشحال خواهیم شد که نظرات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل productivity@timetochange.ir با ما در میان بگذارید.

کتاب 30 روز تا بهره وری در 208 صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات سخن گستر منتشر شده است

برای خرید کتاب می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

کتاب 30 روز تا بهره وری

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *