روش های کسب درآمد آنلاین از سایت

روش های کسب درآمد آنلاین از سایت


روش های کسب درآمد آنلاین از سایت

روش کسب درآمد آنلاین اول: فروش کالاهای اصلی سایت شما

وقتی امکان ارتباط با مشتریان آینده سایت خود را پیدا کردید، گام مهم بعدی رفع نیاز اصلی‌شان از بازدید سایت شما است. چیزی در تبلیغات شما توجه آنها را جلب کرده است. به پیشنهادات علاقه‌مند شده‌اند. طی اولین بازدید تنها به اندازه زمان سه کلیک فرصت دارید آنها را برای ماندن و وقت گذاشتن به اندازه‌ای که کالای مورد نیازشان را پیدا کنند و زمان دارید.

جایزه‌ای برای اولین بازدیدکنندگان در نظر بگیرید. بسته هدیه که نظر آنها را از نه به سمت بله ببرد به عنوان مثال در فصل ۳ به کاری که ایرلاین‌ها می‌کنند مراجعه کنید اگر تمام بلیط‌ها در یک قیمت باشند من به سمت شرکتی می‌روم که یک تخفیف اضافی بدهد. چگونه می‌توانید نوعی متفاوت از شاخص بودن را برای خود تعریف کنید؟ می‌تواند تخفیف برای یک کتاب یا یک کالا باشد. می‌تواند کوپن تخفیف زیاد برای سفارش بعدی باشد. می‌تواند بسته‌ای از گزارشات رایگان باشد. می‌تواند قرار دادن اسم مشتری در لیست قرعه‌کشی برای یکی از محصولات باشد. می‌تواند مشاوره تلفنی با مشتری در زمینه مورد علاقه او باشد. می‌تواند قرار دادن تبلیغ در خبرنامه شما یا محلی در سایت‌تان باشد.

اگر امکان دارد هدیه‌ای که فردی که اولین بار است از شما خرید می‌کند ارزشی برابر یا حتی بیشتر از بسیاری از آیتم‌های سبد فروش‌شان داشته باشد. به یاد داشته باشید اگر با مشتری خوب رفتار کنید دوباره و دوباره باز خواهد گشت. و هر بار بیشتر از قبل خرید خواهد کرد. باید بر روی مشتریان خود سرمایه‌گذاری کنید تا آنها نیز روی شما سرمایه‌گذاری کنند.

و حالا میرسیم به دومین جریان پول که از سایت شما سرچشمه خواهد گرفت.

روش کسب درآمد آنلاین دوم: پیوستن به برنامه‌های همکاری در فروش

اینترنت پر است از برنامه‌های همکاری در فروش که معروف‌ترین آنها سایت آمازون است. لینک سایت آمازون به صدها هزار سایت در سراسر اینترنت اضافه شده است. هر یک از این لینک‌ها به معنای یک رابطه همکاری خورد بین صاحب این سایت و سایت آمازون است. سایت اصلی آمازون موافقت کرده که مقداری پول در مقابل قرار دادن لینک در سایت مبدا بپردازند. اگر کسی بر روی این لینک کلیک کند و در انتها خریدی از سایت آمازون دریافت کند شما نیز مبلغی تحت عنوان کمیسیون برای هدایت این مشتری دریافت خواهید کرد. این روزها هزاران نفر به عنوان همکار جهت کسب سود شخصی در این برنامه با سایت آمازون همکاری می‌کنند. با سایت آمازون شروع کردم چون این استراتژی یکی از دلایل عمده برای افزایش رشد درآمد شما خواهد بود. هرچه یک سایت هم کار بیشتری داشته باشد می‌تواند پیام خود را به اطلاع افراد بیشتری برساند.

با کپی کردن از این استراتژی هزاران بازاریاب کسب و کار دیگر نیز یافتن برای توسعه فعالیت خود هستند و همگی در تلاش برای رسیدن به هدف واحد هستند. افزایش ترافیک و از این طریق رونق کسب و کار روزی شما نیست برنامه همکاری خود را برای بازاریابی محصولات خودتان از طریق صدها و یا هزاران سایت همکار داشته باشید. قبل از اینکه برنامه همکاری خودتان را آغاز کنید باید برای درک بهتر این مفهوم در چندین برنامه مشارکتی شرکت کنید. در فصل 10 برای یافتن بهترین برنامه همکاری در سطح اینترنت بیشتر صحبت خواهیم کرد.

روش‌های کسب درآمد آنلاین از سایت
روش‌های کسب درآمد آنلاین از سایت

روش کسب درآمد آنلاین سوم: بازگشایی کتابفروشی خودتان

اهمیتی ندارد محصول شما چیست، در واقعیت کسب و کار شما همواره در حال آموزش دادن است. مشتری شما باید پیوسته آموزش ببینند و در مورد مزیت‌های بی‌شمار تجارت با شما بیشتر بداند. یاد بگیرید چگونه محصولات شما را موثرتر استفاده کنند و بیاموزد در زندگی به پیشرفت بی‌انتها و پیوسته دست پیدا کند. هرکدام از خبرنامه‌های ایمیلی شما باید به نحوی طراحی شوند که ادامه‌دهنده روند آموزش باشند. بنابراین هر سوالی که جواب دهید چه از طریق ایمیل یا تلفن پاسخ آن به همراه جزئیات می‌توانند در بخش سوالات متداول در سایت شما قرار گیرد.. کپی هر ایمیلی که برای اطلاع‌رسانی درباره محصولات و یا خدمات ارسال می‌کنید می‌تواند به آرشیو محتوای شما انتقال یابد. در انتها این سوالات و جواب‌ها و ایمیل‌های اطلاع‌رسانی می‌تواند به یک نسخه از گزارشات ویژه شما (که با ترکیب چند تا از آن‌ها می‌توان يک کتاب نوشت) تبدیل شود، چیزی که می‌توانید بفروشید و یا به عنوان جایزه ویژه در فعالیتهای بازاریابی خود مطرح کنید.

چه چیزی باید در کتابفروشی‌تان ارائه دهید؟

 

1.

گزارشات ویژه خودتان را

2.

کتاب‌های خودتان را

3.

منابع و اطلاعاتی که از فعالیت‌های همکاری با شریک‌تان به دست آورده‌اید

4.

مجموعه‌ای از کتابهای چاپ شده خودتان

 

بهترین راه برای شکوفایی کتاب فروشی‌تان، همکاری در فروش با یک کتاب فروشی معروف اینترنتی است. در این باره در فصل 8 بیشتر صحبت می‌کنیم. در سایت‌تان می‌توانید مجموعه‌ای منتخب از کتاب‌های مورد علاقه‌تان که مربوط به کسب و کار تا نیز هست را نمایش دهید. هر کس که به محصولات شما علاقه داشته باشد حتماً به هر نوع اطلاعات در مورد آنها نیز علاقه دارد. چرا از این علاقه ویژه استفاده نکنیم؟ معایب این روش 1- منافع به دست آمده از این بخش بسیار کم خواهد بود(۳ تا ۷‌% قیمت) (در ایران حدود 25 تا 30% مترجمین) ، 2 – ترافیک را از سایت شما به جای دیگر هدایت می‌کند ترافیکی که شاید برنگردد.

گزینه دیگر و مفیدتر جستجو برای نویسندگانی است که مطالب را خود و به صورت آنلاین منتشر کرده‌اند و محتوايی ساخته‌اند که ممکن است برای بازدیدکننده سایت شما مفید باشد. می‌توانید با این نویسندگان تماس بگیرید و محصولات اطلاعاتی آنها را خریداری کنید. قیمت پرداختی برای این گونه محتوا معمولاً بالاتر است که البته به همراه خود حاشیه سود بیشتری نیز دارد. در هر حال نباید ترافیک سایت خود را به نفع Amazon.com از دست بدهید.

مسلماً حاشیه سود بیشتر مربوط به اطلاعاتی است که خود شما خلق کرده‌اید، مثلا کتاب‌ها و گزارشات ویژه. اگر به دقت برنامه‌ریزی کنید چند سری از گزارش ویژه را می‌توانید به صورت یک کتاب مجزا به چاپ برسانید.

‌دکتر جفری لانت در کتاب عالی خود به نام چگونه بیشتر از یک میلیون دلار طریقه نوشتن چاپ و فروش اطلاعات چگونه کسب درآمد کنیم افشا می‌کند که یکی از مهمترین مراکز سود او خلق گزارشات پنج صفحه ویژه بوده است. او هر گزارش را به مبلغ شش دلار می‌فروشد سه عدد از آنها به مبلغ ۱۴ دلار. کمتر اتفاق می‌افتد کسی در یک دفعه کمتر از ۳ عدد سفارش دهد. در آخر کتاب‌هایش لیستی از بیش از ۱۰۰ عدد از این گزارشات ویژه را آورده است. به شما قول می‌دهم اگر این لیست را ببینید حتما چند تا از آنها را سفارش خواهید داد. نکته جالب درباره این گزارشات آن است که این محتوا را می‌توان از مواد بازیافتی از قبیل سوالات مکرر و گزارشات و مقالات روزنامه خلق کرد که هدایت کننده جریانی از درآمد به سمت کسب و کار شما باشند. در این باره می‌گوید.

 

گزارشات ویژه بسیار سود آورند چون مردم تمایل دارند یک دسته چند تایی از آنها را بخرند. گزارشات ویژه به یک منبع درآمد مهم برای من تبدیل شده است. جای تعجب نیست. قیمت را در نظر بگیرید. هزینه‌های مستقیم شامل ارزش زمانی که برای خلق آنها می‌گذارند به معنای بازیافت اطلاعات از منابع دیگر یا استفاده از متخصصان برای خلق آن‌ها و با در نظر گرفتن تمام مخارج از جمله هزینه تمبر، هزینه هر گزارش ویژه برایم ۴۵ سنت است. من آنها را بدون هیچ مشکلی ۶ دلار می‌فروشم.

 

گرچه کتاب لانت در سال ۱۹۹۳ نوشته شده یعنی زمانی که اینترنت هنوز فراگیر نشده بود ولی هزینه‌های مرتبط با خلق محصولات دیجیتال و نیز ارسال گزارش ویژه به صورت آنلاین به صفر رسیده است. لانت ادعا می‌کند هر ساله ۲۴ تا ۲۸ عدد از این گزارشات ویژه پنج صفحه‌ای را چاپ می‌کند. عدد جادویی ۵ برای تعداد صفحه‌ها قیمت تمبر را در حد یک عدد تمبر درجه یک نگه می‌دارد. هر گزارش برای گیرنده خود از طریق درج نام او و نیز تاریخ شخصی‌سازی شده است. منفعت دیگر خلق این گزارشات ویژه ارزش تبلیغاتی آنهاست. دوباره از لانت نقل می‌کنم.

 

بگذارید راضی به شما بگویم. گزارشات ویژه در واقع نام دیگری نیز دارند. وقتی آنها را به اشخاص می‌فروشند اسم آنها را گزارشات ویژه می‌گذارم. وقتی آنها را برای چاپ سریع در اختیار سردبیران و چاپ‌کنندگان می‌گذارند، مقاله می‌نامم.

 

هیچ تفاوت دیگری ندارد نیازی به تغییر دادن عنوان یا محتوا برای ارائه آنها به بازارهای متفاوت نیست. این گزارشات ویژه می‌توانند به پایه کمپین روابط عمومی شما تبدیل شود. همان طور که هستند آنها را به روزنامه‌ها مجلات ونیز خبرنامه‌های اینترنتی ارسال کنید تا پیام شما را گسترش دهند. هر گزارش ویژه باید قسمت منابع را در آخر خود داشته باشد و به همراه آن نحوه تماس با شما برای دریافت بیشتر قطعاً با پرداخت هزینه. گزارشات ویژه شما به ابزاری پیچیده برای بازاریابی تبدیل خواهند شد. در زمان خودش قسمت منابع شما به یکی از پر بازده ترین مراکز در سایت شما تبدیل خواهد شد.

ادامه دارد …

منبع: کتاب جریان های چندگانه درآمد اینترنتی

کتاب جریان های چندگانه درآمد اینترنتیکتاب جریان های چندگانه درآمد اینترنتی

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

3 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب
    سال نو شما مبارک
    پیشلپیش اعیاد شعبانیه رو هم تبریک می گویم

    محتوای این پست تان از نظر سئو برای من سوال است چرا خط به خط مطالب تان را با h3 آوردید، توضیحات زیر تیترتان همش باید بند باشد نه تیتر عنوان!

    به نظرم اگر شما توی سئوی محتوایتان بیشتر رعایت کنید رتبه بهتری کسب خواهید کرد.

    ارادتمند

  • با سلام؛ مطالب بسیار آموزنده بود، یکی از مهم ترین مسایلی که در فروش های اینترنتی وجود دارد این است که ما در فروش اینترنتی دسترسی مستقیم به مشتری خود نداریم تا بتوانیم بهترین پیشنهاد را به او بدهیم و گداشتن مطالب مرتبط و با پیشنهاد هایی که در زیر محصول ها می آیند می تواند یکی از بهترین راه ها باشد که مخاطب را در سایت خود نگهداریم.

  • معمولا در روش راه اندازی کتاب فروشی آنلاین؛ با بارگذاری قسمتی از کتاب/مقاله (همان دموی محصول) می‌توانیم سئوی سایتمان را هم بالا ببریم. چگونه؟ خب شما با بارگذاری مطلب و ایندکس شدن سایت در گوگل باعث هدایت ترافیک به سمت سایتتان خواهید شد. از آن جایی که مطالب کتاب شما کاملا منحصر به فرد است، این ترافیک به صورت ویژه‌ای بالا می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *