روش چهارم کسب درآمد آنلاین: تبلیغات
در قسمت قبل توضیح دادیم که چگونه لاس و گاس از شهر ارواح در وسط بیابان به شهری جذب کننده توریست ها تبدیل شد و نقش جریان ترافیک در گسترش شهر چه بود. جایی که ترافیک باشد امکان اجاره دادن این ترافیک به کسب و کارهای دیگر نیز هست. مردم میخواهند این حضور را کرایه کنند و کسب و کارهای دیگر حاضرند نقدی برای داشتن ترافیک مبالغ بالا بپردازند. عیب این کار این است که این حضور و ترافیک ممکن است به سمت دیگری از دنیای مجازی روان شده و دیگر باز نگردد. بیایید با در نظر گرفتن آینده چهار روش را برای استفاده از تبلیغات بررسی کنیم.
ابتدا از سیاست مهمی در این باره بگوییم: هیچ گاه آدرسهای ایمیلتان را به کسی ندهید، نفروشید و معاوضه نکنید. هیچ وقت. و این را در سیاست دریافت ایمیل تان نیز ذکر کنید. در دنیای آفلاین اجاره دادن لیست آدرسهای پستی میتوانند کسب و کاری پردرآمد باشد. ولی در دنیای آنلاین امکان اسپم شدن ایمیلهایتان آنقدر زیاد است که باید تصمیم بگیرید اعتماد ماهی در حال آموزش دیدنتان را خدشه دار نکنید این بدان معنا نیست که نمیتوانید یک یا دو تبلیغ را در خبرنامه الکترونیکی خود قرار دهید.
چهار روش برای خلق درآمد تبلیغاتی
1. |
فروش، اجاره یا معاوضه بنرهای تبلیغاتی در وب سایتتان |
2. |
فروش، اجاره دادن یا معاوضه فضای تبلیغاتی در وب سایتتان |
3. |
فروش، اجاره یا تبادل لینک از سایتتان با سایت دیگری |
4. |
فروش اجاره یا تبادل پیامهای تبلیغاتی در خبرهای آنلاین |
در فصل 12 به طور کامل به نحوه انجام این روابط بازاریابی میپردازیم
روش پنجم کسب درآمد آنلاین : فروش بیل و کلنگ
پنجمین راه اصلی (دهها راه فرعی نیز وجود دارد) برای درآمد داشتن از طریق سایتتان استفاده کردن از مردمی است که آنلاین میشوند. گزارش شده تنها کسانی که درآمدی پایدار در تب طلا در کالیفرنیا و آلاسکا داشتند کسانی بودند که بیل و کلنگ و دیگر ابزار به معدن کاران میفروختند. یکی از مشهورترین بازماندگان آنها شرکت لویس جین است. به عنوان توضیحی در داستان لویس قبلاً در این کتاب به آن پرداختیم لازم است بدانید لویس تنها نوعی لباس است که در قرن نوزدهم خلق شده و هنوز هم مورد استفاده است. هزاران کارآفرین اینترنتی به تب طلا آنلاین در دهه آینده خواهند پیوست. مثل تب طلای قبلی بسیاری از آنها در راهشان ناامید میشوند. نه به خاطر اینکه طلایی در این زمینهایشان نیست بلکه به این خاطر که این افراد دقیقاً نمیدانند چگونه باید آن را پیدا کنند. اینجا جایی است که شما وارد میشوید. شما میتوانید برای آنها بیل و کلنگ تهیه کنید.
بیل و کلنگ در دنیای اینترنت چیست؟
1. |
سرویسهای وب هاستینگ |
2. |
طراحی سایت و مشاوره |
3. |
مشاوره بازاریابی |
4. |
ترافیک |
5. |
آموزش و تعلیم |
6. |
خدمات بازاریابی |
7. |
برنامههای همکاری در فروش برای کمک به کسب و کارهای نوپا |
8. |
سخت افزار کامپیوتر |
9. |
نرم افزار کامپیوتر |
10. |
خدمات کارت اعتباری و بسیاری دیگر |
فقط به کالاها و خدماتی فکر کنید که در بلند مدت نیز سرعت بخش کسب و کارتان است. میتوانید کالاها و خدمات و پاسخ برای صدها و یا هزاران معدن بیهدف در دست داشته باشید. چرا از تحصیلاتتان در مدرسه تجربههای سخت استفاده نکنید؟ در این باره در فصل ۴ بیشتر بخوانید.
روش ششم کسب درآمد آنلاین: به راه انداختن حراجی خودتان
آیا تا به حال چیزی از حراجی خریده اید ؟چه چیز در مورد حراجی اینقدر جذاب است؟ جواب: این بهترین فرمول برای خلق یک جمعیت مشتاق است.
شهرت+ کمیابی+ فوریت+ کنجکاوی= عطش
مدل حراج که برای اینترنت به کار میرود یکی از آن ایدههای کسب و کاری است که بینهایت خلاقانه به نظر میرسد. وقتی که میلیونها نفر درباره یک موضوع کالای به خصوص و در یک محدوده زمانی محدود تمرکز میکنند حتی آنهایی که به خرید چنین کالایی از یک مغازه معمولی فکر هم نمیکردند با یکدیگر برای دادن پیشنهاد بالاتر در حراجی اینترنتی به رقابت میپردازند.
چرا شما شرکت نکنید؟ آیا شما چیزهایی در اختیار خود ندارید و یا شرکتتان در انبارشان ندارد که برای حراجی مفید باشند.
در اینجا به سه نفعی که از برگزاری حراجی خودتان به دست میآید اشاره میکنیم.
1. |
میتواند درآمد مازاد برایتان خلق کند |
2. |
راهی عالی برای تبلیغ سایت تان است و افراد بیشتری را به کسب و کار فعلیتان جذب میکند |
3. |
انجام دادن چیزی جالب است در این زمینه و اینکه چگونه حراجی خودتان را به راه بیندازید در فصل 14 بیشتر صحبت میکنیم. |
این ۶ روش خلق جریان پول زمانبر است و تلاش و تعهد برای بهبود وضعیت سایتتان میطلبد ولی میتوانند تبدیل به راههای قدرتمند در جهت خلق ثروت برای شما شوند. در فصلهای بعدی هر کدام از این روشها را با جزئیات بررسی خواهیم کرد و هدف ما نه فقط یادگیری نحوه انجام بلکه انجام هر کدام از مراحل است.
با تشکر از مطلب مفیدتان
هر چقدر که جلوتر میرود احساس میشود که تمامی این روشها به هم متصل هستند و زنجیروار بر روی هم تاثیر میگذارند! به عنوان مثال یکی از دانههای زنجیر میتواند همان مسئله توجه و آگاهی خانواده باشد. به نظر میاید که اگر هر دانه از زنجیر متصل نباشد موفقیت حاصل نخواهد شد و یا به صورت جزئی و گذرا حاصل میشود.