کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ

کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ


کتاب راهنمای جامع بازاریابی دیجیتال برای کمک به علاقمندان تجارت اینترنتی  از شرکت‌های بزرگ گرفته تا صاحبان کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان فردی نوشته شده تا وب‌سایت‌های آن‌ها را از مراکز هزینه به مراکز سود تبدیل کند. در این کتاب، با مدل‌ها و فرآیندهای ثابت شده برای ایجاد جریان ثابت ترافیک، تبدیل، هدایت، مشارکت، و فروش اینترنتی آشنا خواهید شد.

اگر برای کسب و کار آنلاین خودتان یا دیگران بازاریابی می‌کنید، یا برای فروشگاه فیزیکی یا ترکیبی از این دو؛ در کتاب راهنمای جامع بازاریابی دیجیتال یاد می‌گیرید که چگونه:

  • برنامه دیجیتال مارکتینگ را با تلاش‌های بازاریابی سنتی خود ادغام کنید.

  • نرخ باز کردن، نرخ کلیک، تبدیل و فروش را به حداکثر برسانید.

  • از متداول‌ترین اشتباهات بازاریابی اینترنتی که باعث شکست افراد در فضای آنلاین می‌شود، اجتناب کنید.

  • لیست ایمیل بزرگ و پاسخگو ایجاد کنید.

  • بر گوگل ادوردز، تبلیغات فیسبوک، و سایر روش‌های ایجاد ترافیک، مسلط شوید.

  • به فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین خود، ترافیک با کیفیت ارسال کنید.

  • با اینستاگرام، پینترست، و سایر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، نسبت به برند خود آگاهی و مشتری علاقمند ایجاد کنید.

  • سایت‌های بزرگ، صفحات فرود و “صفحات فشرده‌سازی” طراحی کنید که تضمین‌کننده جذب مشتری دائمی هستند.

در این کتاب همچنین با روش‌های پاسخ مستقیم تست شده‌ای آشنا خواهید شد که درآمد آنلاین شما را 50، 100 و حتی 200% افزایش می‌دهد، و اطلاعات جامعی برای دادن مزیت رقابتی به وب‌سایت شما به اشتراک گذاشته شده است.

کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتينگ برای اولین بار در ایران در 272 صفحه توسط زمان تغییر ترجمه شده است و در قطع وزیری منتشر می‌شود.

قیمت کتاب: 74 هزار تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ اینجا را کلیک کنید.

 

مجوز چاپ کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ
مجوز چاپ کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ

 

کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ
کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ

 

درباره نویسنده کتاب راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ

رابرت دبلیو بلای، نویسنده و مشاور بازاریابی با بیش از 35 سال تجربه در B2B و بازاریابی با پاسخ مستقیم است. او با بیش از 100 مشتری از جمله IBM ، AT&T ، Embraer Executive Jet ، Boardroom ، و غیره همکاری کرده است. وی نویسنده 85 کتاب از جمله Marketing Plan Handbook است و در حال حاضر ستون‌نویس مجله Target Marketing و Direct Response Letter است.

 

رابرت دابلیو بلای

ساسان جعفرنیامشاهده نوشته ها

Avatar for ساسان جعفرنیا

مشاور، مجری و مدرس کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، طراحی و بهینه سازی سایت سئو، توسعه دهنده سایت های شرکتی، فروشگاهی، اداری، خبری، آموزش آنلاین، رزرواسیون هتل و تور، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی، متخصص در صنعت چاپ و نشر کتاب، تهیه طرح های اقتصادی و توجیهی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *