چگونه برخی کارآفرینان میتوانند توجهات را به سمت خود جلب کنند؟
چگونه برخی افراد به متخصص تبدیل میشوند در حالی که بقیه به آسانی از صحنه خارج یا به کلی فراموش میشوند؟
کتاب من که متخصص نیستم ! به ترس هزاران مبتدی میپردازد که در تلاش برای نفوذ در فضای مجازی هستند،. شما در این کتاب با 3 ضریب تخصص آشنا میشوید که کارآفرینان بسیاری را به سمت ایجاد کسب و کار تخصصی آنلاین موفق سوق میدهد.
شما مجبور نیستید خود را با تقلب به عنوان متخصص جا بزنید، زیرا در این کتاب با استراتژیها، روشها، و گامهای هدفمند و حساب شده آشنا خواهید شد که میتوانید از آنها برای تبدیل شدن به متخصص استفاده کنید.
اگر آرزو دارید در صنعت خود به عنوان متخصص شناخته شوید، اما نمیدانید که چگونه این کار را شروع کنید، این کتاب شما را راهنمایی خواهد کرد.
تصور کنید که بدون کوچکترین اضطراب، خود را به عنوان متخصص به دیگران معرفی میکنید.
تصور کنید که وقتی به عنوان متخصص یک حوزه شناخته شوید، مخاطبان زیادی به دنبال مجموعه مهارتهای شما خواهند بود.
قدرت ایجاد کسب و کار تخصصی وعدهای است که کتاب من که متخصص نیستم! به شما میدهد. بنابراین اگر تا به حال این موارد فکر کردهاید، این کتاب مخصوص شماست!
کتاب من که متخصص نیستم! برای اولین بار در ایران در 128 صفحه توسط زمان تغییر ترجمه شده است و در قطع وزیری منتشر شده است.
قیمت کتاب: 40 هزار تومان است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین کتاب من که متخصص نیستم اینجا را کلیک کنید
بدون دیدگاه