چه میشد اگر مجموعهای از مشتریان تکراری و طرفداران وفادار و متعصبی داشتید که منتظر خرید هر یک از محصولات دیجیتالی شما بودند؟
تصور کنید چه تحولی در کسب و کار شما ایجاد میشد اگر دیگر دغدغه فروش بعدی محصول دیجیتال خود را نداشتید.
وفاداری به برند تنها مختص برندهای بزرگ نیست. کتاب 100 مشتری اول به شما نشان میدهند که چگونه میتوانید به عنوان یک کسب و کار آنلاین و برندی که محصولات دیجیتال فروش میفروشد، از مزایای وفاداری بهرهمند شوید.
شما در این کتاب، با سیستمی از ایدهها و سؤالاتی آشنا میشوید که باید در مورد آنها فکر کنید، از خودتان بپرسید، و آنها را بر اساس 5 زمینه اصلی بر محصولات دیجیتال خود اعمال کنید، تا بتوانید اولین بازدیدکنندگان خود را به مشتریان تکراری و طرفداران وفادار و متعصب تبدیل کنید.
در این کتاب همچنین متوجه خواهید شد که چگونه میتوانید برند و کسب و کار کنونی خود را به برندی تبدیل کنید که توانایی ایجاد مشتریان تکراری و طرفداران وفادار و متعصب را دارد.
پیشنهادات شما (پولی و رایگان) به آهنرباهای اغواگری از بله تبدیل میشوند! که مخاطبانتان توان مقاومت در برابر آنها را ندارند. طرفداران شما نسبت به هر چیزی که میفروشید علاقه و اشتیاق فراوان دارند، زیرا از طرف شماست و آنها آن را میخواهند. هر زمینه اصلی کسب و کار شما هدفمند است و به دنبال ایجاد یک تجربه برندی است که مشتریان تکراری و طرفداران وفادار و متعصب شما را جذب کند. این، قدرت فرآیند و وعده نهفته در کتاب 100 مشتری اول است.
کتاب 100 مشتری اول برای اولین بار در ایران در 120 صفحه توسط زمان تغییر ترجمه و در قطع وزیری منتشر شده است. و به چاپ دوم رسید
قیمت کتاب: 65 هزار تومان است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین کتاب 100 مشتری اول اینجا را کلیک کنید.
بدون دیدگاه